تیم چهار جانبه مصدوم برمی گردد و مربی تناسب اندام می رود – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

لیورپول با بازگشت چهار بازیکن در تمرین روز سه‌شنبه تقویت شده است، در حالی که روبن آموریم می‌تواند گامی نزدیک‌تر به تبدیل شدن به سرمربی بعدی قرمزها باشد.

بازگشت لیورپول 4 به تمرینات

یورگن کلوپ در این فصل با مصدومیت های زیادی از بازیکنان کلیدی مواجه شده است، اما بالاخره اوضاع دوباره سالم به نظر می رسد.

روز سه شنبه، آلیسون، ترنت الکساندر-آرنولد و دیوگو جوتا همگی در تمرینات کامل با هم تیمی های خود بازگشتند و استفان باجکتیچ نیز در این تمرین شرکت داشت.

باید دید آیا کسی می‌تواند در درگیری‌های آتی با آتالانتا و کریستال پالاس شرکت کند یا خیر، اما هنوز هم یک تقویت بزرگ است.

این بدان معناست که جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دواک تنها بازیکنان غایب در حال حاضر هستند – در نهایت، در بخش تناسب اندام موفق تر!


تصویر ترکیب لیورپول در تمرین روز سه شنبه

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان، مرژک

مدافعان: فن دایک، کوناته، کوانسا، گومز، الکساندر-آرنولد، بردلی، رابرتسون، تسیمیکاس

هافبک ها: مک آلیستر، سوبوسلای، اندو*، جونز، الیوت، گراونبرچ، باجتیک، کلارک، مک کانل، نیونی

مهاجمان: صلاح، نونز، دیاز، جوتا، گاکپو، دانس، کوماس، گوردون

* تصویر در داخل خانه


4 چیز دیگر: Amorim “توافق” & Palace ref

  • لیورپول سومین بازی دوستانه پیش فصل را برای تور ایالات متحده در تابستان امسال اعلام کرده اند – اکنون سه بازی در همین شهرها برگزار می شود!
  • قرمزها اگر هواداران به آنجا برسند فقط 12000 بلیت برای فینال لیگ اروپا تعلق می گیرد – منصفانه است که بگوییم هواداران با عصبانیت به این خبر واکنش نشان داده اند!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: آندریاس کورن مایر، ویتور ماتوس، یورگن کلوپ، پپین لیندرز، جک رابینسون از لیورپول پس از بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه ومبلی جشن گرفتند.  لیورپول در وقت های اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • آندریاس شلمبرگر، رئیس بخش ریکاوری و عملکرد لیورپول، در تابستان امسال جدا خواهد شد، همانطور که آندریاس کورن مایر، مدیر آمادگی جسمانی و آمادگی جسمانی لیورپول را ترک خواهد کرد. دوران کلوپ واقعا رو به پایان است! (ورزشکاران)
  • کالوم اسکنلون، بازیکن جوان قرمزها قرارداد جدیدی را در آنفیلد امضا کرد – چه روز ویژه ای برای این نوجوان که در این فصل دو بازی انجام داده است.
  • دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول درباره اعتیادش به کوکائین صحبت کرده است – احترام زیادی برای او به خاطر صادق بودنش (پادکست بن هیث)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلیس - جمعه، 4 فوریه 2022: رافائل واران از منچستریونایتد در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و میدلزبرو در اولدترافورد.  این بازی پس از پایان وقت اضافه با نتیجه 1-1 به پایان رسید.  میدلزبورو در ضربات پنالتی 8 بر 7 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • سر جیم رتکلیف، مالک جزئی منچستریونایتد، به رافائل واران اجازه می دهد تا تابستان امسال با یک انتقال آزاد از منچستریونایتد خارج شود – او بازیکنی گران قیمت و مستعد مصدومیت بود! (فوتبال اینسایدر)
  • پس از تهدید یک رسانه مرتبط با گروه دولت اسلامی، تدابیر امنیتی قبل از بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافته است.بی بی سی اسپورت)
  • یوفا در نظر دارد تعداد بازیکنان یورو تابستان امسال را به 26 بازیکن افزایش دهد – این می تواند امید کرتیس جونز برای حضور در انگلیس (یوفا) را تقویت کند.

ویدیوی روز و مسابقه شب

به نظر می رسد آموریم در تابستان امسال سرمربی جدید لیورپول خواهد شد و هواداران از شنیدن اینکه او انگلیسی خوب صحبت می کند، آسوده خاطر خواهند شد!

در اینجا کلیپی از پاسخ او به سوالات خبرنگاران انگلیسی زبان پس از تساوی 1-1 اسپورتینگ سی پی مقابل تاتنهام در سال 2022 مشاهده می شود:

مسابقات شب هستند آرسنال مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل من سیتی – انتخاب کن!

رقبای لیورپول در لیگ برتر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند و هر دو بازی از ساعت 20:00 (BST) در جریان است – اگر هر دو پیشرفت کنند، بهترین نتیجه برای قرمزها در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت؟



https://www.thisisanfield.com/2024/04/injured-quartet-return-fitness-coach-to-depart-latest-liverpool-fc-news/ منبع: