تیکداری: سال جدید تیم ملی را می خواهم

مدافع گل گهر درباره مقام چهارمی گل گهر گفت: اگر پستی نبود و بازی استقلال درست قضاوت می شد، فعلاً دوم جدول بودیم، اما مطمئناً انگیزه زیادی داریم که ثابت کنیم بدجنس بوده ایم. امیدوارم نتیجه کسب شده در پایان فصل برای باشگاه گل گهر خوب باشد.

تیکدری در پایان درباره هدف خود برای سال جدید افزود: ما به عنوان یک تیم تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و به دلاوران سیرجان جام هدیه دهیم. هدف شخصی من این است که به خوبی به کار خود ادامه دهم تا در لیست سرمربی تیم ملی قرار بگیرم و انگیزه زیادی برای حضور در جام ملت های آسیا دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان به برتری رسید.
مهدی تیکارنژاد در این باره به خبرنگار ما گفت: قسم خوردیم در آخرین بازی سال که هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند، بردیم و همین اتفاق افتاد. در مرحله بعد باید به مصاف پرسپولیس برویم و انشالله برای ادامه لیگ و این بازی آماده باشیم.

وی در خصوص معرفی سعید الهاوی به عنوان سرمربی جدید گل گهر افزود: من همیشه پشت سر خود آقا سعید و چه های مه بودم، گفتم مربی کاملی بود. آنها باید مربیگری را از جایی شروع می کردند و به نظر من این بهترین فرصت است. ما همچنین به آنها کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه اثبات کنند.

مدافع گل گهر امیدوار است در پایان فصل یک جام به سیرجانی ها تقدیم کند.

تیکداری: سال جدید تیم ملی را می خواهم


سرویس خبر شماره: 1896682
29 مارس 1401 ساعت 04:00
78 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خدا باید از جایی شروع می کرد

این بازیکن درباره اعتراض فولادی ها به داوری این بازی گفت: به نظر من کارت قرمز عارف آقاسی صددرصد درست بود، کارت اول هم اشتباه نبود و داور این تصمیم را گرفت. فولاد نمی تواند به داور اعتراض کند چون آقا سیدعلی قضاوت خوبی داشت. بازیکنان فولاد بسیار خشن و عصبی بازی کردند و داور باز هم توانست بازیکنان را از این تیم اخراج کند. فکر می کنم داور در دقیقه 5 بازی روی سهرابیان پنالتی نگرفت. در مجموع، اگر بخواهیم داور را قضاوت کنیم، داور روز خوبی داشت.

او ادامه داد: فکر می کنم در نیمه دوم بازی فقط 15 دقیقه طول کشید. در بقیه زمان ها توپ به دلیل مصدومیت بازیکنان فولاد پخش نشد. فکر می کنم این نوع بازی می تواند عواقبی داشته باشد، اما ما به آنچه شایسته بودیم رسیدیم و با گل به خودی در دقیقه 98 بازی را بردیم. باید بیشتر روی بازی های بعدی تمرکز کنیم.

مدافع گل گهر درباره جدایی امیر قلعه نویی از گل گهر و رفتنش به تیم ملی گفت: آقای قلعه‌نوی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، اما یکی از عوامل اصلی برندینگ گل گهر در سال‌های اخیر بوده است. آنها بازیکنان خود را به تیم اضافه کردند و بازیکنانی که در تیم بودند عملکرد بسیار خوبی داشتند. تیمی که چهار سال است در لیگ برتر بازی می کند حالا در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و به نتایج خوبی برسیم. انشاالله آقای قلعه نویی در تیم ملی موفق باشند و با نتایج خوب به هجمه مربیان ملی پایان دهند.