تی شرت مسی به طرح جنجالی/اردک روی سینه لئو تبدیل شد

در پورتال Stock X، مرجع بازاریابی آنلاین این محصولات، قیمت این پیراهن یا تی شرت Louis Vuitton 1288 دلار است. پس از مشاهده مسی با پوشیدن این تی شرت، سایت مذکور ظاهر شد و درخواست های زیادی برای فروش این تی شرت دریافت کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در وب سایت رسمی لویی ویتون، این پیراهن “Duck Jacquard Intarsia” نام دارد و توسط نیگو ژاپنی طراحی شده است. لباسی که مسی با آن ظاهر شد فوق العاده اختصاصی است و قسمت کلیک و خرید آن در سایت فعال نیست. یک پیام وجود دارد که می گوید “برای اطلاعات تماس بگیرید.” یعنی در حال حاضر هیچ کدام از این پیراهن ها را ندارند، بنابراین باید به فروش مجدد آن متوسل شوند.

پیراهنی که لئو این بار پوشیده است، سفید، با آستین های کوتاه، یقه گرد و تناسب راحت است. از پارچه نخی نرم بافته شده است. همین پیراهن با کشیدن اردک روی سینه به محض مشاهده روی بدن مسی سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

لیونل مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان و همچنین فردی است که همیشه در عرصه مد و لباس خبرساز بوده است. او با افراد مختلفی که در مراسم اهدای توپ طلا ظاهر شدند نامی برای خود دست و پا کرد و بارها نشان داد که می تواند با لباس هایش توجه هواداران فوتبال را به خود جلب کند، مانند پیراهنی که هنگام ورود به میامی برای پیوستن به میامی پوشیده بود. آرژانتین اردوی تیم ملی آرژانتین دو بازی دوستانه مقابل هندوراس و جامائیکا برگزار خواهد کرد.