جاش جاکوبز امید زیادی به فصل جدید در گرین بی دارد

جاش جیکوبز آرزوهای زیادی برای تیم جدید خود در سال 2024 دارد، با گرین بی پکر جدید با نزدیک شدن به پایان فصل پس از آن، برای هم تیمی های خود احترام زیادی قائل است.

آرزوهای بلند جاش جیکوبز

جاش جاکوبز، جدیدترین بازیکن گرین بی برای فصل آینده، قراردادی 4 ساله به ارزش 48 میلیون دلار در خارج از فصل امضا کرد. جیکوبز از لاس وگاس رایدرز می‌پیوندد، جایی که پنج فصل اول حرفه‌اش در NFL را گذراند.

این بازیکن 26 ساله از 233 تلاش در فصل 2023 805 یارد راش را به دست آورد که میانگین 3.45 یارد در هر حمل در یک فصل خوب برای Raiders بود.

لاس وگاس تلاش کرد تا جاکوبز را در فهرست خود در فصل 2024 نگه دارد، اما آنها نتوانستند با بازیکنی که برای یک سال دیگر گران قیمت بود، معامله کنند.

جیکوبز در طول اولین مصاحبه‌هایش به‌عنوان یک پکر از افکار خود درباره لاس‌وگاس عقب نشینی نکرده است و چیزهای خوبی در مورد Raiders نداشته است، زیرا عدم موفقیت آنها به وضوح دلیلی بود که جیکوبز می‌خواست آن را ترک کند.

اما جیکوبز اکنون در یک تیم جدید است و به نظر می رسد از حضور در فهرستی با حملات رقابتی تر خوشحال است زیرا فصل خارج از فصل به پایان می رسد.

جیکوبز به NFL Network Insiders گفت: «صادقانه فکر می‌کنم آسمان حد این جرم است.

بدیهی است که با داشتن یک پسر خاص در جردن لاو، و داشتن یک خط حمله خوب و چند گیرنده خوب، کار را برای من بسیار آسان‌تر می‌کند، اما فقط اینکه بتوانم برنامه بازی و چیزهایی را که آنها می‌خواهند ببینم. من امسال انجام دهم، کارهایی که آنها به من اجازه می دهند، فقط فکر می کنم سال خاصی خواهد بود.”

پکرز قبل از اینکه در اولین بازی خود در فصل جدید NFL به مصاف ایگلز بروند، در پیش فصل با براونز، برونکوس و ریونز روبرو می شوند. بازی Eagles-Packers در 7 سپتامبر در سائوپائولو برزیل برگزار می شود.



https://sportslens.com/news/josh-jacobs-has-high-hopes-for-new-season-in-green-bay-the-sky-is-the-limit-in-this-offense/ منبع: