جالب ترین چیز در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو راه پدرش را دنبال می کند

پسر رونالدینیو افسانه ای، ژائو مندز (ژوائو دی آسیس موریرا) از اوایل ژانویه در تیم جوانان بارسلونا در محاکمه بوده و به گفته پدرش اکنون با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

این مطلب را نیز بخوانید: شماره پیراهن های خاص و عجیب فوتبالیست ها/ بازیکنی که شماره مرموز 69 صفر می پوشد/هر شماره پشت صحنه!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در حالی که پتانسیل‌هایی که پسر رونالدینیو نشان داده هیجان‌انگیز است، این واقعیت که اکنون اسطوره برزیلی را به طور مرتب در نیوکمپ خواهیم دید، بر هیجان آن افزوده است. رونالدینیو به RAC-1 گفت: “با آمدن پسرم به بارسلونا، من بیش از هر زمان دیگری در باشگاه حضور خواهم داشت. من هرگز خارج از باشگاه نیستم. بارسلونا بخشی از زندگی من است. من بارسلونا را با خودم می برم. هر کجا که باشد. من می روم. با آمدن پسرم به بارسلونا، بیشتر از همیشه اینجا خواهم بود.”

این بازیکن 17 ساله که قراردادش با باشگاه برزیلی کروزیرو به تازگی به پایان رسیده است، در پست مهاجم بازی می کند، پاسپورت اسپانیایی دارد و مانند پدرش از مشاوره عمویش روبرتو دی آسیس بهره می برد. در مصاحبه ای با RAC-1، رونالدینیو همه چیز را تضمین کرده است که غول های کاتالان در حال بررسی قرارداد با پسر او هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پسرش برای تیم کاتالان بازی خواهد کرد یا خیر، پاسخی صریح داد و افزود: بله، او اکنون می آید.