جالب ترین گل هفته این هافبک مسی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان دومین برد متوالی خود را مقابل نساجی مازندران به دست آورد. مهرداد رضایی یکی از گلزنان این دیدار در خصوص نتیجه 2 بر صفر به خبرنگار ما گفت: در نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که تبدیل به گل نشد اما در نیمه دوم. آقای ربیعی گفت ما توانستیم بازی کنیم و نمایش بهتری نسبت به حریف داشته باشیم و در نهایت در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساندیم و یک پیروزی خوب به دست آوردیم.
وی درباره گلی که در دقیقه 4+90 به ثمر رساند، ادامه داد: بازی رو به پایان بود و همه بازیکنان نساجی از جمله علیرضا حقیقی تمام تلاش خود را برای گلزنی و حفظ اعتبار خود به عنوان قهرمان کشور انجام دادند و من از این فرصت استفاده کردم. ” من این کار را کردم و از فاصله دور شوت زدم که تبدیل به گل شد. چون در ثانیه های آخر اتفاق افتاد، برای من خیلی روان تر شد. هفته گذشته هم یک گل زدم و خیلی مصمم بودم که در آن بازی هم به تیمم کمک کنم، خدا را شکر این اتفاق افتاد.
هافبک مس رفسنجان درباره حضور هوادارانش در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: با وجود مسافت زیاد رفسنجان تا کرج، هواداران ما با دو اتوبوس آمدند و در دیداری که دعوت شدیم روحیه زیادی به ما دادند. خوشحالیم که این پیروزی را با آنها جشن گرفتیم و انشاالله در دیدارهای بعدی هم خوشحالشان خواهیم کرد.

هافبک برنجانی رفسنجان با شوتی زیبا دروازه نساجی را باز کرد تا اختلاف گل با حریف بیشتر شود.


سرویس خبر شماره: 1823626 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 10:13 |
240 |

0نظرات

مهاجم جوان ما هنوز گلزنی نکرده است

وی در خصوص گلی که امید لطیفی بازیکن جوان آنها به ثمر رساند، گفت: این بازیکن نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. لطیفی بازیکن جوان ماست که آقای ربیعی اخیرا از او رونمایی کرد و خوشحالم که او گل زد. امیدوارم در بازی های بعدی هم شاهد درخشش باشیم و ما بزرگترها سعی کنیم تا حد امکان در کنار جوانان باشیم و به آنها انگیزه بدهیم زیرا آنها آینده مس و فوتبال ما را خواهند ساخت.
رضایی در پایان درباره بازی بعدی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان افزود: در بازی بعدی شاهد دربی کرمان خواهیم بود. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و از حمایت هوادارانمان برخورداریم. تیم گل گهر نیازی به تعریف من ندارد، تیم باکیفیتی است و کادر فنی مجربی دارد. همچنین انگیزه زیادی برای پیروزی در دربی و کسب مقام چهارمی داریم، انشاالله تماشاگران شاهد بازی جذاب و هجومی باشند. بازی.



مجله اخبار فوتبال داخلی