جالب کارلوس کی روش/ تحلیل ایران باید با 7 امتیاز جلو بیفتد

با این ایده و شرطی که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش تعیین کرده، به نظر می رسد این بار شاهد حضور تیم ملی در جام جهانی با ملیتی متفاوت نسبت به جام جهانی 2014 و 2018 باشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جالب اینجاست که خسرو حیدری سرمربی تیم استقلال در مصاحبه ای که امروز در خصوص دیدار با کارلوس کی روش داشت به این موضوع اشاره کرد.

این بار کارلوس کی روش می خواهد زمینه ساز صعود ایران به دور دوم جام جهانی شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. حتی یکی از شروط تمدید قرارداد کارلوس کی روش برای جام ملت ها است. این درست نیست که فقط یک حضور شایسته در جام جهانی فوتبال، تمدید قرارداد کارلوس کی روش را راضی کند.

این تحلیل سرمربی تیم ملی از سه بازی مقابل تیم ملی در جام جهانی است؛ تغییر سبک بازی تیم ملی را در بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال شاهد بودیم. جایی که تیم ملی اروگوئه را 1-0 شکست داد و با سنگال 1-1 مساوی کرد.

کارلوس کی روش که به خوبی می داند ادامه حضورش در تیم ملی منوط به صعودش به دور دوم است، در روزهای اخیر و در ترکیب تیم ملی به بازیکنان گفته است که نباید مقابل انگلیس شکست بخوریم و اگر دست خالی از این بازی بیرون بیایید می توانیم تیم های آمریکا و ولز را شکست دهیم.