جام بدون تو لطفی نداره رونالدو!


سرویس خبر شماره: 2052204
12 ژوئیه 1403 در 9:35 ق.ظ.
77.8K |

101نقطه نظر

فرصتی که خدا به کریستیانو داد

کریستیانو رونالدو خطای خود در ضربات پنالتی مقابل اسلوونی را جبران کرد تا پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 برسد.

جام بدون تو لطفی نداره رونالدو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو که به تنهایی و بدون توجه به گل، پاس و حرکت موثر، شخصیت مهمی در هر بازی است، اشتباه خود را در دیدار مقابل اسلوونی جبران کرد و به صعود تیمش کمک کرد.

پرتغال عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 در ورزشگاه فرانکفورت به مصاف اسلوونی رفت و این دیدار که در وقت های عادی و وقت اضافه بدون برنده به پایان رسید با ضربات پنالتی مشخص شد و پرتغال در نهایت قدم بعدی را برداشت.

ممکن بود بازی در وقت اضافه تمام شود و به ضربات پنالتی کشیده نشود اما پرتغال و اسلوونی موقعیت های خوبی را از دست دادند. ابتدا نوبت به پرتغال رسید که کریستیانو رونالدو در نیمه اول نتوانست یان اوبلاک را شکست دهد و ضربه پنالتی او توسط دروازه بان حریف مهار شد.

2049613

لحظاتی بعد وقت استراحت بین دو نیمه وقت اضافه بود که رونالدو از این ناکامی به شدت ناراحت شد و برای نشان دادن پشیمانی از از دست دادن این پنالتی اشک ریخت. با این حال او موفق شد یک نیمه دیگر را پشت سر بگذارد و قصد دارد برای جبران اشتباهش در این مرحله، ضربات پنالتی را آغاز کند.

باور نکردنی بود و بیشتر پیش بینی ها بر این اساس بود که روبرتو مارتینز ترجیح می داد رونالدو آخرین گزینه اش در بین پنالتی گیران پرتغال باشد، اما کریستیانو یک بار دیگر همه را غافلگیر کرد تا ذهنیت برنده خود را تقویت کند.

2049611

پس از مهار اولین پنالتی اسلوونی توسط دیگو کاستا، نوبت به رونالدو رسید تا دوباره از روی نقطه پنالتی به مصاف اوبلاک برود. طبق معمول نفس عمیقی کشید و به سمت توپ حرکت کرد.

2049612

فوق ستاره پرتغالی به سرعت به سمت توپ می دوید اما ایستاد و با قدمی آرام قدم برداشت تا اوبلاک را منحرف کند. او با تمام قدرت توپ را تا جایی که ممکن بود به تیر عمودی ارسال کرد و اوبلاک این بار به درستی جهت توپ را تشخیص داد اما در مهار آن ناکام ماند.

رونالدو با این ضربه توانست روحیه تیمش را به بهترین شکل ممکن بالا ببرد و جو ورزشگاه را به سود پرتغال تغییر دهد. جالب ترین قسمت پنالتی او احساس ترحم نسبت به مردم پرتغال بود.

رونالدو قبل از بازگشت به میانه میدان و منتظر ماندن برای ادامه ضربات پنالتی، دستانش را به هم چسباند و از صورتش مشخص بود که از هواداران عذرخواهی می کند و از آنها می خواهد که او را به خاطر انتقادات ضربه ای که به راه انداخته قضاوت نکنند. عدم.

2049610

ستاره 39 ساله که بارها و بارها ذهنیت و تمرکز خود را آزمایش کرده و آن را در زمین فوتبال به نمایش گذاشته است، بار دیگر ثابت کرد که همیشه تشنه چالش های جدید است و می خواهد از اشتباهات خود به بهترین شکل ممکن درس بگیرد. و به سرعت برسند.

با این پیروزی دلگرم کننده، رونالدو و یارانش به مرحله بعد صعود می کنند و باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه بروند. بازی دیگری برای آزمایش توانایی ها و ذهنیت کریستیانو.

2049609

او شبی را که می توانست با غم و اندوه تمام شود به پایان رساند، همانطور که در پایان بازی گفت: “ابتدا ناراحت بودم و در پایان خوشحال بودم. اوبلاک پنالتی مرا مهار کرد. ما مستحق برد بودیم زیرا اسلوونی در تمام طول بازی دفاع می کرد. مسابقه.

مجله اخبار فوتبال خارجی