جانشینان احتمالی آنتونیو کونته چه کسانی هستند؟ / از بازگشت پوچ به انتخاب شوک زیزو

همچنین بخوانید : دلایل مرموز اخراج توخل / تلاش سرمربی آلمانی برای ساکت کردن همسر سابقش

زین الدین زیدان

در اینجا مجله «Soleil» به پنج جایگزین احتمالی این مربی ایتالیایی پرداخته است.

مائوریسیو پوچتینو

جانشینان احتمالی آنتونیو کونته چه کسانی هستند؟

مارکو سیلوا

لوئیس انریکه

توماس توچه

زین الدین زیدان در گذشته مورد توجه منچستریونایتد و چلسی بوده است. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که بازیکن سابق رئال مادرید شانس سرمربیگری یونایتد را به دلیل محدودیت زبانی از دست داده است. اما این اسطوره 50 ساله اکنون می تواند کاندیدای صندلی داغ اسپرز باشد. زیدان در دو دوره به عنوان سرمربی، لوس بلانکوس را به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند، اما در می 2021 از زمین بازی کناره گیری کرد.

سرمربی 53 ساله روز شنبه به بازیکنان و مالکان تاتنهام انتقاد کرد و این وضعیت را “غیرقابل قبول” خواند. بازی بعدی اسپرز برابر اورتون در تاریخ 3 آوریل است، اما باید دید که آیا کونته تا آن زمان همچنان در ترکیب خواهد بود یا خیر.

آنتونیو کونته

زیدان

مائوریسیو پوچتینو در حال حاضر محتمل ترین فرد برای دریافت این شغل است. این مربی آرژانتینی در سال 2019 اسپرز را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند اما 6 ماه بعد از این تیم اخراج شد. این مربی 55 ساله از زمان ترک پاری سن ژرمن در جولای گذشته بیکار بوده است. و پل مرسون بازیکن سابق آرسنال از اسپرز خواسته است که کونته را اخراج کنند و پوچتینو را جایگزین سرمربی ایتالیایی کنند.

این مطلب را هم بخوانید: کونته و تاتنهام به پایان راه رسیدند/ جانشین مشخص شد؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

توماس توخل سپتامبر گذشته از چلسی اخراج شد. اسپرز، همراه با ژوزه مورینیو و کونته، سابقه جذب سرمربی سابق آبی ها را دارند، هرچند که برای آنها موفقیت آمیز نبوده است. سان در اوایل این ماه به طور انحصاری فاش کرد که توخل باید متقاعد شود که تاتنهام برای او مناسب است. این مربی 49 ساله آلمانی هدایت آبی ها را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 برعهده داشت.

آینده آنتونیو کونته در تاتنهام مخدوش است.گزارش ها حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی ممکن است این روزها به دلیل صحبت های بی ادبانه اش در باشگاه پس از تساوی 3-3 شنبه مقابل ساوتهمپتون برکنار شود. سان به طور انحصاری فاش کرد که ستارگان اسپرز از این اظهارنظرها متحیر شدند و چندین نفر خواستار اخراج کونته شدند.

لوئیس انریکه پس از یک فصل ناامیدکننده در جام جهانی قطر، استعفا داد و از آن زمان بیکار است. سرمربی اسپانیایی پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مراکش در ضربات پنالتی از سمت خود استعفا داد. اما این بازیکن 52 ساله به عنوان سرمربی بارسلونا دو قهرمانی لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا را در سال 2015 به دست آورد. و گزارش ها حاکی از آن است که انریکه قرار است سرمربی اسپرز شود.

هفته گذشته سان اسپورت به طور انحصاری فاش کرد، مارکو سیلوا، سرمربی فولام، به عنوان گزینه مورد علاقه برای جایگزینی کونته ظاهر شده است. این مربی 45 ساله فصل گذشته به فولام کمک کرد تا پیشرفت کند و اکنون آنها را برای حضور در اروپا به چالش می کشد. سیلوا پیش از این برای هال، واتفورد و اورتون در لیگ برتر بازی کرده است و حالا اسپرز به او علاقه دارد. قرارداد این مربی پرتغالی در پایان فصل آینده با کریون کوتیج به پایان می رسد.

لوئیس انریکه