جانشین اوباما در آرسنال از منچستر می آید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکوس رشفورد در چند هفته اخیر شرایط خوبی در ترکیب منچستریونایتد نداشته و از این موضوع خوشحال نیست.
شیاطین سرخ تا به اینجا فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند. اخراج اوله گونار سولشر و حضور رالف رنگنیک روی نیمکت این تیم هم کمکی به وضعیت آنها نکرد.
ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی به حدی رسیده است که کریستیانو رونالدو نیز یکی از بدترین دوران تاریخ فوتبال را از نظر گلزنی سپری می کند. او در 10 بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است.

راشفورد محصول آکادمی منچستریونایتد در دوران لوئیس فن خال بود که به تیم اصلی این باشگاه پیوست و در کنار ژوزه مورینیو به یکی از پدیده های فوتبال انگلیس تبدیل شد. درخشش او به او کمک کرد تا پیراهن تیم ملی انگلیس را به دست آورد، اما پیشرفت او کمتر از حد انتظارش بود و او هرگز نتوانست درخشش سابق خود را در طول یکی دو سال گذشته تکرار کند.

بسیاری از رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که این بازیکن در تابستان امسال به دنبال جدایی از شیاطین سرخ است زیرا می ترسد زمان کافی برای بازی با گرت ساوتگیت برای دعوت او به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2022 قطر نداشته باشد. .
رالف رنگنیک، سرمربی یونایتد قبلا گفته بود که به توانایی های مهاجم اطمینان دارد اما اکنون معتقد است اگر از وضعیتش در اولدترافورد ناراضی باشد، می تواند باشگاه را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1816963 |
07 فروردين 1401 ساعت 21:14 |
23,210 |

5نظرات

دیلی میل ادعا می کند

ستاره یونایتد در این فصل فقط 5 گل به ثمر رسانده است اما آرتتا به او اعتقاد دارد و فکر می کند که می تواند بهترین جانشین اوبامیانگ باشد. بنابراین، اگر راشفورد تصمیم قطعی برای جدایی گرفته باشد، بعید است که فصل آینده او را دوباره با پیراهن آرسنال ببینیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش دیلی میل، مقصد بعدی رشفورد در صورت جدایی از یونایتد می تواند آرسنال باشد. پس از جدایی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در زمستان امسال، توپچی ها سعی کردند یک مهاجم بزرگ و با کیفیت را به خدمت بگیرند، اما موفق نشدند. هدف جذب دوشان والایوویچ بود اما ستاره صربستانی ترجیح داد به یوونتوس برود. پس از خرید ناموفق ولاوویچ، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال معتقد است راشفورد می تواند بهترین گزینه باشد.

مارکوس رشفورد ستاره بدشانس منچستریونایتد ممکن است فصل آینده با پیراهن آرسنال در زمین حاضر شود.