جانشین سعید مهری یکی از این 4 نفر

مهدی مهدی پور، این بازیکن که پس از بازی با تراکتورسازی در تهران مصدوم شد، کم کم آماده بازگشت به میادین می شود و دیروز در دیداری دوستانه در تیم استقلال به میدان رفت و نشان داد که این تیم می تواند برای حمایت از مهدی مهدی پور شتاب خود را حفظ کند. قبل از مصدومیت یکی از مهره های استقلال محسوب می شد.

1832151

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با غیبت سعید مهری در دیدار با ذوب آهن، لیست استقلال در سال جدید با تغییر مواجه خواهد شد اما این موضوع باعث نگرانی ریکاردو ساپینتو نمی شود چرا که 4 گزینه برای سعید وجود دارد. تعویض مهری.

استقلال دو جانشین برای این پست دارد. امید حامدی فر و حسین زواری که پیش از این در صنعت نفت با هم بازی کردند و هر دو در این فصل در آبی پوشان حضور داشتند و حضور امید حامدی فر در تیم استقلال پر رنگتر بود.

1832152



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر مهدی مهدی پور آمادگی جسمانی نداشته باشد، زبیر نیک نفس آماده بازی برای استقلال در این نقش است. او در دیدار مقابل فولاد دقایقی در ترکیب استقلال به میدان رفت و نشان داد که تشنه و آماده حضور در جمع آبی پوشان است. در نهایت به نظر می رسد یکی از این دو جایگاه را سعید مهری در ترکیب استقلال بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1895700
23 مارس 1401 ساعت 10:56
4.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سعید مهری با کارتی که در بازی با فولاد دریافت کرد چهار کارت زرد گرفت و در تعطیلات نوروزی دیدار با ذوب آهن را از دست داد.

جانشین سعید مهری یکی از این 4 نفر