جانشین نکونام در کادرفنی تیم ملی مشخص شد

از سخنگوی فدراسیون پرسیده شد: آیا گزینه مورد نظر مارکار آقاجانیان سرمربی تیم ملی است؟ ; گفت: به احتمال زیاد آنها هستند. مذاکرات ادامه دارد و همانطور که ریاست محترم فدراسیون در نشست خبری گفت یک مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت.

اصولی پس از جلسه رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از سوی فدراسیون فوتبال حضور آقای نکونام منتفی است. کی روش به دنبال دستیار ایرانی دیگری است و با فدراسیون صحبت کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از کش و قوس ها و بحث های فراوان بر سر حضور پاره وقت جواد نکونام در تیم ملی، امروز سرمربی فولاد در پستی اینستاگرامی رسماً از منتفی بودن حضورش در کنار کارلوس کی روش خبر داد. .

با حذف جواد نکونام از تیم ملی، به احتمال زیاد مارکار آقاجانیان بار دیگر در کنار کارلوس کی روش قرار خواهد گرفت.

جانشین نکونام در کادرفنی تیم ملی مشخص شد

مارکار آقاجانیان در دوره قبلی حضورش در تیم ملی به عنوان مربی ایرانی سال ها در کنار کارلوس کی روش بود و حالا سرمربی پرتغالی قصد دارد از او در تیمش استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852009
14 نوامبر 1401 در 07:51 ب.ظ
44.7 هزار |

15نقطه نظر

مارکار آقاجانیان دوباره با کی روش

به همین دلیل موضوع انتخاب دستیار ایرانی کارلوس کی روش امروز بار دیگر در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شد. احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال که پیش از این اعلام کرده بود در صورت منتفی شدن حضور نکونام به سمت طرح B می روند، حالا به این موضوع اشاره کرد که به زودی دستیار جدیدی اضافه خواهد شد.