جانلوئیجی بوفون می گوید باخت به منچستریونایتد بزرگترین ناامیدی دوران حرفه ای او بود – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

با این حال، این شب برای هواداران یونایتد برای مدت طولانی در خاطره ها باقی خواهد ماند و اوله پشت فرمان، یک لحظه اروپایی فراموش نشدنی دیگر را برای باشگاه رقم زد.

دیوگو دالوت سپس یک پنالتی دیرهنگام را برای یونایتد به ارمغان آورد که مارکوس راشفورد به درستی بوفون را شکست داد و PSG فرصتی برای پاسخ دادن نداشت و هواداران یونایتد را به وجد آورد.

در نهایت، یونایتد از شکست دادن بوفون و تیمش نهایت استفاده را نبرد و در مرحله یک چهارم نهایی به بارسلونا سقوط کرد.

بوفون به این واقعیت اشاره کرد که یونایتد در قدرت کامل نبود و می‌گوید علیرغم اینکه روی کاغذ تیم قوی‌تر بود، از نظر ذهنی هم تیمی‌هایش در PSG در مسابقات حضور نداشتند.

با این حال، یونایتد به نوعی بازی را با اختلاف سه بر یک پیروز شد و آنها را در یکی از دراماتیک ترین شب های تاریخ باشگاه در اروپا بر اساس قانون گل خارج از خانه دید.

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای ایتالیا، شکست پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در سال 2019 را بزرگترین ناامیدی دوران حرفه ای خود عنوان کرد.

من متقاعد شدم، ما برتر هستیم. ما به منچستر رفتیم تا در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی با یونایتد بازی کنیم و برتری داشتیم، اما آنها در بازی برگشت ما را ناک اوت کردند. این بزرگترین ناامیدی دوران حرفه ای من بود.»

علاوه بر برتری دو گل، بوفون و تیمش با یک تیم کم توان یونایتد روبرو شدند که با مصدومیت و محرومیت تهی شد.

روملو لوکاکو هر دو طرف گل خوان برنات را برای PSG به ثمر رساند و یک پایان عصبی برای تیم میزبان ایجاد کرد.

همانطور که توسط شاهد ورزش، بوفون هنگام صحبت با کریستین ویری در کانال توییچ خود اتفاقات را به یاد آورد.

آنها در پاریس با بچه ها بازی کردند. دخیا، لوکاکو و رشفورد بودند اما بقیه جوان بودند. از نظر روحی به هم ریختیم.» بوفون گفت.

یونایتد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا یک چرخش خیره کننده ایجاد کرد، پس از اینکه پاریسی ها در بازی رفت با دو گل در اولدترافورد پیروز شدند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/23/gianluigi-buffon-says-loss-to-manchester-united-was-the-biggest-disappointment-of-his-career-261641/ منبع: