جانواریو: شاید انگلیس بتواند ایران را شکست دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فابیو جانواریو، هافبک برزیلی که سال ها در فوتبال باشگاهی ایران بازی کرده است، در گفت و گوی تصویری با شبکه ایران از شانس بالای کشورش برای قهرمانی در جام جهانی 2022 خبر داد و همچنین اعلام کرد که در این رقابت ها حضور خواهد داشت. یکی از حامیان ایران در قطر.

هافبک برزیلی سابق استقلال و سپاهان درباره رویارویی احتمالی برزیل و اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی که رویارویی ویژه مردم کشورش خواهد بود، گفت: معتقدم ما از اروگوئه و اتفاقاتی که در زمین می افتد بسیار قوی تر هستیم. جام جهانی را نمی توان پیش بینی کرد



مجله اخبار فوتبال داخلی فابیو جانواریو معتقد است تنها انگلیس می تواند ایران را در مرحله گروهی جام جهانی شکست دهد.

جانواریو: شاید انگلیس بتواند ایران را شکست دهد

جانواریو در خصوص گروه B جام جهانی و شرایط ایران گفت: تیم های باکیفیتی در گروه ایران حضور دارند. فکر می کنم شاید انگلیس بتواند ایران را شکست دهد، اما نمی دانم بعدش چه اتفاقی می افتد.


سرویس خبر شماره: 1853747
25 نوامبر 1401 ساعت 08:00
345

0نقطه نظر

برزیل می تواند ششمین قهرمانی را کسب کند

وی با ابراز امیدواری به قهرمانی تیم ملی کشورش در این جام جهانی، تاکید کرد: تیم خوبی داریم و می خواهیم همه را شگفت زده کنیم. برزیل بازیکنان باکیفیتی دارد و در رده بندی فیفا اول است. برزیل هر چند کار سختی باشد برای کسب ششمین قهرمانی تلاش می کند. در دوره های قبل اتفاق می افتاد که خوب بودیم اما نتوانستیم قهرمان شویم اما الان به بازیکنان اعتماد داریم.