جان آلدریج سابقه خطرناکی برای لیورپول به نظر می رسد که FSG باید به آن توجه کند

جان آلدریج به FSG هشدار داده است که در صورت عدم موفقیت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رابطه با طرفداران لیورپول ممکن است تیره شود.

“اگر آنها این کار را نکنند، ممکن است با هواداران بد شود و من دوست ندارم آن را ببینم. ما قبلاً این را با هیکس و ژیلت دیده‌ایم و نمی‌خواهیم آن مسیر را طی کنیم.

حتی اگر به اندازه 250 میلیون پوندی که آلدریج از آن حمایت می کند، هزینه نکنیم، مالکیت فعلی لیورپول باید به هیچ وجه متوقف شود تا اطمینان حاصل شود که تیم کلوپ به اندازه کافی در تابستان تقویت می شود.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/20/aldridge-warning-fsg-liverpool-hicks-gillett/ منبع:

خط هافبک به عنوان یک پست با اولویت بالا در نظر گرفته می شود، با پیوندهای نقل و انتقالات فراوان به بازیکنانی مانند جود بلینگهام، میسون مانت و چندین نفر دیگر.

با این حال، در حالی که تیاگو هنوز آخرین هافبک بزرگسالی است که دو سال و نیم پیش توسط قرمزها به خدمت گرفته شده است.ترانسفرمارکتدر صورتی که یک پنجره نقل و انتقالات دیگر بدون ارتقای تیم در آن پست به پایان برسد، صبر هواداران با مالکان ممکن است تمام شود.

در غیر این صورت، آنها با خطر عقب ماندن LFC در پی رقبای داخلی بلندپروازتر در تعقیب ظروف نقره در ادامه خط، در معرض خطر قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: “اگر او می خواست…” – آلدریج در میان پیوندهای بلینگهام با لیورپول به FSG پیام تأکید می کند.

او سمی بودن بین Kopites و مالکان قبلی تام هیکس و جورج گیلت را به عنوان یک سابقه خطرناک برای جلوگیری از تبدیل سلسله مراتب فعلی باشگاه به “اپرای صابون” ذکر کرد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

آلدریج درست می‌گوید که بسیاری از فعالیت‌هایی که تحت تیم FSG از زمانی که آنها در سال 2010 به باشگاه آمدند، استادانه بوده است، با افزایش ده برابری ارزش لیورپول از زمان خرید لیورپول، بازتاب کار خوبی است که آنها در مرسی ساید انجام داده‌اند.

سقوط تیم یورگن کلوپ در این فصل از اوج های قبلی خود، همراه با مصدومیت های متعدد که به شدت عمق تیم را آزمایش می کند، به درخواست مالکیت برای تامین مالی تابستان شلوغ نقل و انتقالات منجر شده است.

هیچ کس در میان طرفداران ما خواهان بازگشت به روزهای سرد دوره هیکس و ژیلت نیست، زمانی که اعتراضات مکرر بود و آنفیلد با اصطکاک داخلی مواجه بود، بنابراین جان هنری و همکارانش باید از حماقت‌های پیشینیان خود درس بگیرند.

بیشتر بخوانید: “استرس حیاتی است…” – روزنامه نگار اتلتیک به “اخطار” جود بلینگهام به لیورپول اشاره می کند.

آلدریج از FSG خواسته است که از اشتباهات پیشینیان خود در آنفیلد درس بگیرد و اطمینان حاصل کند که به طور قابل توجهی کیف پول را شل می کند تا تیم را احیا کند.

به نظر من، ما باید حداقل 250 میلیون پوند در تابستان خرج کنیم و این چیزی است که وقتی می بینید چلسی در کمتر از یک سال 600 میلیون پوند خرج می کند، باید بتوانیم از پس آن برآییم. برای انباشت نیاز به حدس و گمان دارید.»

مالکان باید به پولی که دارند خرج کنند و جذب شخصی به عنوان شریک برای تامین هزینه های آنها جوابی برای من نیست، اگر شما این کار را انجام دهید ممکن است کل باشگاه را نیز بفروشیم. ما نمی‌خواهیم مثل قبل از اینکه ما را بخرند به یک سریال سریال تبدیل شویم.

در آخرین ستون خود برای لیورپول اکومهاجم سابق قرمزها نوشت: ارزش این باشگاه بین 3 تا 4 میلیارد پوند است و FSG ما را تنها با 300 میلیون پوند خرید. آنها تا به حال تجارت بزرگی انجام داده اند، اما فشار بر آنها است تا در بازار عرضه کنند.