جان لینچ می‌گوید براک پردی «پیشرو» برای شروع QB است

در حالی که گاروپولو به عنوان یکی از اعضای جدید Raiders رفته است، سانفرانسیسکو سم دارنولد را برای ایفای یکی از نقش های پشتیبان به خدمت گرفت.

اما آیا لنس یا پردی شروع می شود؟ 49ها سرمایه‌گذاری زیادی برای تهیه پیش‌نویس لنس انجام دادند و او به سادگی زمان کافی در زمین بازی برای اثبات ارزش خود نداشت. منطقی است اگر سانفرانسیسکو بخواهد بار دیگر به او ضربه بزند و او شروع کننده سال 2023 باشد.

افزودن دارنولد به ترکیب، وضعیت QB را بیشتر گیج می کند

لینچ گفت: «اگر قرار بود در صف قرار بگیریم، احتمالاً اولین عکس را خواهد گرفت.»

با توجه به نظرات لینچ، به نظر می رسد که تیم در حال حاضر به سمت تصمیم گیری متمایل شده است و براک پردی شروع کننده هفته اول فصل عادی 2023 است.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


#49s جنرال موتورز جان لینچ امروز گفت که براک پردی “پیشرو در باشگاه” است تا کوارتربک اصلی تیم باشد. پردی پس از جراحی آرنج خارج از فصل بهبود می یابد.



https://sportslens.com/news/john-lynch-says-brock-purdy-is-leader-to-be-49ers-starting-qb/ منبع:

زمان زیادی برای خارج از فصل باقی مانده است و زمان زیادی برای تیم وجود دارد تا همه چیز را حل کند. تردید وجود دارد که دارنولد با تیمی قرارداد ببندد که یک کوارتربک ردیف سوم باشد، در صورتی که بتواند در جای دیگری شغل پشتیبان پیدا کند، بنابراین شاید 49ها به او اجازه دهند تا در برنامه خود، که می تواند بدون یکی از لنس یا پردی به جلو حرکت کند.

اما پست کوارتربک یک مشکل بود. مصدومیت ها موقعیت را ویران کردند، با شروع تری لنس در اوایل فصل و سپس جیمی گاروپولو در اواسط راه. اما آنها با انتخاب دور هفتم و آقای بی‌ربط براک پردی، که داستان بعیدش بیشتر و بیشتر تاثیرگذارتر می‌شد، چون ۴۹ها فراموش کردند که چگونه شکست بخورند، نجات پیدا کردند.