جان ویک، دروازه بان آرسنال | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

برای من جالب بود که اگر او می خواست دستش را به فوتبال بدهد، جان ویک یک گزینه عالی برای دروازه بان تیم آرسنال بود که اونای امری مدیریت کرد. موج به موج حمله، یکی را متوقف می کنید، سپس یکی دیگر می آید، سپس دیگری، و دیگری، و تنها یک مرد وجود دارد که می تواند شما را نجات دهد. خودت سپس یکی از مدافعان وسط شما از دویدن باز می ایستد و وقتی حریف گل می زند بالا و پایین می پرد و شما را سرزنش می کند. جای تعجب نیست که آن شخص آسیب دیده است.

روی کین: مطمئناً، او در آنجا او را کاملاً وحشیانه کرده است، اما همه اینها سال ها پیش زمانی شروع شد که توله سگش را کشتند. حالا میبینی که داره فکر میکنه “من به اندازه کافی طولانی صبر کردم. ضربه محکمی به او زدم. و هرگز بالای سر من بایستید و درباره توله سگ مرده ام تمسخر کنید.

من فکر نمی‌کنم که او در این کار دوام بیاورد، چه با تخصصش قتل وحشیانه هر کسی که به او نزدیک می‌شود، اما بعد از آن می‌توانست تلویزیون سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد کند.

در جبهه آرسنال بسیار آرام است. من دیشب رفتم تا جان ویک 4 را در سینما ببینم، و اساساً 3 ساعت است که جان ویک در حال شکست دادن چرندیات همیشه دوست داشتنی/کشتن بولیکس از مردم، و به نوعی با وجود گسترش سلاح های خودکار در دست تیراندازی نمی شود. از هر دشمنی که با آن روبرو می شود.

گریم سونس: بازی نرم شده است. او در آنجا فقط سه مرد را در چهار ثانیه بیرون آورد. در زمان من، هشت تا از آنها را همزمان دو پا داشتیم.

تیم شروود: فکر می کنم ممکن است خطا باشد. از این زاویه واقعا نمی توانم تشخیص دهم. در اینجا پخش مجدد است. آره، او گردنش را مثل یک شاخه شکسته است، اما فکر می‌کنم این پسر از آن بهترین استفاده را می‌کند.

دیو جونز، مجری اسکای: اگر شاهد انفجار یک تفنگ ساچمه ای که باعث آتش زدن آنها می شود، قبل از اینکه توسط یک ماشین تندرو کنده شود، ما عذرخواهی می کنیم. مکرر.

در اخبار Interlull، Jakub Kiwior در حالی که لهستان 3-1 توسط جمهوری چک شکست خورد، بازی کامل را انجام داد، در حالی که Leandro Trossard یک ساعت از پیروزی 3-0 بلژیک مقابل سوئد را انجام داد. امروز، نروژ مارتین اودگارد به مصاف اسپانیا می رود. اسکاتلند در مقابل قبرس بازی می کند تا کیران تیرنی بتواند در آنجا حضور داشته باشد. سوئیس و گرانیت ژاکا در بلاروس دور هستند. و تا آنجا که من می توانم بگویم این تمام چیزی است که امروز باید در مورد آن نگران باشیم.

صبح همگی بخیر.

جان ویک 4، واتفورد 7. متشکرم، اونای.

او به دقایق رقابتی نیاز دارد تا خودش را به آمادگی برساند و در حال حاضر بازی ها آنقدر مهم هستند که شانس گرفتن با بازیکنی که در سطح لازم نیست کمی دشوار است. بعد از فرانسه، روز سه‌شنبه یک بازی مقابل کرواسی برگزار می‌شود، پس بیایید ببینیم او چقدر بازی می‌کند، و اگر این کار را انجام دهد چقدر خوب از پس بازی‌ها برمی‌آید.

گری نویل: اوووووووووووووووو. با این حال، صادقانه بگویم، من هنوز نمی توانم بفهمم که چرا آرسنال او را خرید. مطمئناً، او تنها در این بازی 26 سیو انجام داده است، اما دیوید دخیا ریش بسیار ژولیده تری دارد و به عنوان فردی که موهای صورتش شبیه به این است که من چند تار از الاغ سمور را برداشتم و به صورتم چسباندم، این چیزی است که با آن ارتباط برقرار می کنم.

جالب بود بدانید که امیل اسمیت رو به تیم زیر 21 سال انگلیس دعوت شد و آنها امروز ساعت 17 به مصاف فرانسه خواهند رفت. من در مورد حضور او در تیم زیر 21 ساله‌ها در پایان فصل گذشته تعجب کردم، زمانی که او در پایان فصل به شدت آسیب دیده بود و مصدوم بود. من مطمئن نیستم که برای او مفید باشد، صادقانه بگویم، اما این بار می توانید ببینید که چگونه ممکن است مفید باشد.

مارتین تایلر: و اون ALIIIIIIIIIIIIIIIIIVE نیست!

درست است، من آن را برای امروز صبح آنجا می گذارم. شنبه خوبی داشته باشید فردا با مزخرفات بیشتر Interlull (احتمالا – چه چیز دیگری وجود دارد؟).

https://arseblog.com/2023/03/john-wick-arsenal-goalkeeper/ منبع: