جاه طلبی عربستان ادامه دارد/ رونالدو و مسی در خاورمیانه؟

باید اذعان داشت که رونالدو کم سختی ندارد و باشگاه های زیادی به دنبال جذب این اسطوره پرتغالی خواهند بود، اما تا پایان جام جهانی قطر و مسئولیت او در تیم ملی کشورش پرتغال، احتمال کمی وجود دارد که آینده حرفه ای باشگاهی اش به پایان برسد. تعیین شود. .

او به صراحت گفت که برای اریک تنهاچ احترامی قائل نیست. او همچنین مالکیت باشگاه را زیر سوال برد و گلیزرها را متهم کرد که فقط به فکر پول و تجارت هستند و به باشگاه و ورزش اهمیت نمی دهند. او حتی گفت که با گلیزر ملاقات نکرده است و آنها تمام اختیارات را به مدیر داخلی باشگاه داده اند.

مسی بیشتر دوران حرفه ای خود را در بارسلونا گذراند و جدایی از این تیم برای او فوق العاده سخت بود. او در مصاحبه ای که قبل از جام جهانی انجام داد از سختی های عادت کردن به زندگی جدید پس از ترک بارسلونا صحبت کرد و در نهایت گفت که اکنون به زندگی در پاریس عادت کرده و از زندگی در این شهر شلوغ بسیار خوشحالم. این مصاحبه به گمانه زنی ها در مورد تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن دامن زد.

جاه طلبی عربستان ادامه دارد/ رونالدو و مسی در خاورمیانه؟

پاری سن ژرمن از جذب این مهاجم 37 ساله انصراف داده و باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون نیز از این انتقال فاصله گرفته است. این بدان معناست که انتقال سودآور به عربستان ممکن است گزینه محتمل برای رونالدو باشد.

اما لیونل مسی آرژانتینی سفیر هیئت گردشگری عربستان سعودی است، بنابراین انتقال او به عربستان سعودی چندان تعجب آور نخواهد بود. مسی قبلاً گفته است که بعد از جام جهانی در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت و اگر اکنون قرارداد خود را با قهرمان لیگ 1 تمدید نکند، مانند رونالدو بازیکن آزاد خواهد شد.

کریستیانو رونالدو پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد در روز سه شنبه بازیکن آزاد است. این اتفاق پس از مصاحبه جنجالی این بازیکن با روزنامه‌نگار معروف پیرز مورگان رخ داد. رونالدو در این گفتگو به شدت به باشگاه و مربی خود حمله کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد تبلیغاتی مسی با عربستان گفت: از نظر گردشگری برای ما بسیار سودآور بود، اگر آنها بتوانند، دوست دارم هر دوی آنها را در لیگ عربستان ببینم.

این در حالی است که قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در تابستان امسال به پایان می رسد و آینده اسطوره آرژانتینی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل وزیر ورزش عربستان اخیراً از قصد خود برای تضمین امضای رونالدو صحبت کرده است. شاهزاده عبدالعزیز به اسکای نیوز گفت: “چه کسی دوست ندارد رونالدو در لیگ او بازی کند؟ او یک الگو برای جوانان است؛ او و مسی.”

جاه طلبی عربستان ادامه دارد/ رونالدو و مسی در خاورمیانه؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی