جاه طلبی های آقای رئیس ادامه دارد/او می ماند تا 2 ستاره بزرگ دیگر بخرد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در دوره دوم حضورش در این باشگاه با مشکلات متعددی مواجه شده است و فشارها پس از اخراج ژاوی هرناندز افزایش یافته است. با این حال او همچنان قصد دارد در انتخابات 2026 شرکت کند، در حال توسعه برنامه های میان مدت و بلند مدت در باشگاه است و همچنین در مورد تلاش برای جذب یک ستاره بزرگ صحبت می کند. خریدهای بزرگ بخشی از برنامه های لاپورتا از زمان حضور او در صحنه بوده است و او ابتدا قول خرید دیوید بکام را داد اما رونالدینیو را خرید و سپس قرارداد تیری آنری و زلاتان ابراهیموویچ را فسخ کرد.

وقتی در سال 2020 به کمپین بازگشت، قول داد که لیونل مسی را حفظ کند و سال بعد قطعات مهمی را فروخت تا رافینیا، ژول کونده و روبرت لواندوفسکی را به عنوان چهره های دور دوم خود بیاورد.

اسپورت از دو نام بزرگ برای سال 2025 یا 2026 نام برده است: جولیان آلوارز و ارلینگ هلند، اگرچه هلند می تواند برای آنها بسیار گران باشد. آلوارز تا سال 2028 قرارداد دارد، اما لاپورتا و چند تن دیگر از اعضای هیئت مدیره معتقدند که او با برنامه های بارسا مطابقت دارد.

آلوارز قبل از انتقال به سیتی در رادار بارسلونا بود، اما آنها ترجیح دادند به جای آن فران تورس را به خدمت بگیرند. گفته می شود که او در تابستان امسال به دلیل عدم حضور دائمی در سیتی، به ترک اتحاد فکر می کند. تنها یک مشکل کوچک برای بارسا وجود دارد و آن این است که مقصد مورد علاقه آنها رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: ژاوی به تیم اعتقادی نداشت … افشاگری لاپورتا در شرایط سخت; ذهنم به من می گفت که او نباید بماند/دیگر نیازی به فروش بازیکنان خوب نداریم

سرویس اخبار فوتبال خارجی