جاوونته ویلیامز در حال تمرین به شیوه محدود در OTA

برانکوها و خود ویلیامز به دنبال فصل های بازگشت هستند. مانند سال گذشته، برانکوها از سرمربی جدید شان پایتون انتظارات زیادی دارند. راسل ویلسون مسلماً کوارتربکی است که پس از بدترین فصل خود به عنوان شروع کننده تحت فشار زیادی قرار دارد.

ویلیامز بیشتر فصل گذشته را پس از پاره کردن ACL، LCL و گوشه خلفی خود از دست داد. pic.twitter.com/GLQAmWBmO3

Denver Broncos جاوونته ویلیامز به طور محدود در شروع OTA ها تمرین می کند. او در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت شدید زانو است که فصل گذشته با آن مواجه شد.

بر اساس کتاب ورزشی کلرادو، دنور برونکوس +525 برای قهرمانی AFC غرب است.

این خبر خوبی برای طرفداران Broncos و خود ویلیامز است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که او برای شروع فصل آماده نخواهد بود، بنابراین حداقل تمرین او در برخی از ظرفیت‌ها نشانه خوشایندی برای دنور برونکوس است. ویلیامز بالاخره بعد از چند فصل تلاش خواهد کرد که کار اصلی را به دست آورد. ملوین گوردون دیگر آنجا نیست، اما برانکوها با ساماجه پرین سابق بنگال قرارداد امضا کردند. او سال گذشته زمانی که جو میکسون به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، فصل خوبی را پشت سر گذاشت.

تمرین ویلیامز در OTA گامی در مسیر درست در بهبودی اوست. داشتن یک ویلیامز سالم برای برانکوها بسیار خوب است.



https://sportslens.com/news/javonte-williams-practicing-in-a-limited-fashion-at-otas/ منبع:

هنگامی که ویلیامز سالم است، به عنوان یکی از دونده های جوان بهتر در NFL دیده می شود. او در دور دوم پیش نویس NFL 2021 از دانشگاه کارولینای شمالی فراخوانده شد. در UNC ویلیامز با مایکل کارتر در حال حاضر جت های نیویورک همراه بود. ویلیامز همیشه یک رقیب داشته است که تقریباً نیمی از حجم کار را بر عهده دارد. با وجود اینکه ممکن است در این فصل اینطور باشد، برانکوها مایلند در زمانی که ویلیامز کاملاً سالم است، دویدن خود را به ترکیب کاهش دهند.

https://www.exceltherapy.com/wp-content/uploads/2022/10/Week-4-hero-1024x685.jpg