جایزه فیرپلی لالیگا به رئال رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخپوشان یک جایزه جذاب برای پایان فصل کسب کردند. رئال مادرید به دلیل دریافت کمترین کارت زرد و قرمز، جایزه لالیگا فیرپلی را از فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد. آنها فصل گذشته نیز این جایزه جالب را کسب کردند.
شاگردان کارلو آنچلوتی با 80 امتیاز بالاتر از ویارئال (104) و اتلتیک (113) به کار خود پایان دادند. رتبه بندی جوایز فیرپلی برعکس امتیاز است.
به هر کارت زرد یک امتیاز اضافه می شود و یک قرمز مستقیم سه امتیاز را به همراه دارد. این کارت ها نه تنها برای بازیکنان بلکه برای سرمربی، مربیان و اعضای کادرفنی نیز می باشد.

1884800

مادرید فصل را به عنوان تیمی با کمترین کارت به پایان رساند. بازیکنان این تیم 68 کارت زرد و دو کارت قرمز به طور میانگین کمتر از دو کارت در هر بازی دریافت کردند.
این دو اخراج به دلیل دو کارت زرد (کروس مقابل خیرونا و کارواخال مقابل رئال سوسیداد) بود. مادرید تنها تیمی بود که در این فصل کارت قرمز دریافت نکرد.
تنها 6 بازیکن مادریدی به دلیل دریافت 3 کارت زرد محروم شدند: وینیسیوس (دوبار)، سبایوس، مودریچ، ناچو، کاماویگا و کارواخال. در این فصل 7 بازی بوده که اعضای تیم رئال کارت دریافت نکرده اند.
مادرید تیمی با کمترین خطا در لالیگا در این فصل بود: 367 خطا، کمتر از 10 خطا در هر بازی.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1942823
19 ژوئن 1402 در 01:40
974

0نقطه نظر

رئال مادرید به دلیل دریافت کمترین کارت زرد و قرمز، جایزه لالیگا فیرپلی را دریافت کرد.

جایزه فیرپلی لالیگا به رئال رسید