جایزه لاروس به لواندوفسکی رسید (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته و حالا جایزه لاروس را به خاطر خدماتش در زمین و البته خارج از زمین دریافت کرده است. این جایزه هر ساله به ورزشکاری اهدا می شود که با ارزش ترین دستاوردهای دنیای ورزش را به دست آورده و حالا رابرت لواندوفسکی این عنوان را کسب کرده است.

او فصل گذشته 41 بار در بوندسلیگا و 48 بار در تمامی رقابت ها گلزنی کرد. لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در سال 2021 را نیز از آن خود کرد.اما لواندوفسکی به دلیل نبوغ خود در زمین و البته فعالیت انسان دوستانه اش به عنوان سفیر یونیسف، جایزه لاروس را دریافت کرد.


سرویس خبر شماره: 1821321 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 12:07 |
4,620 |

0نظرات

جایزه لاروس در سال 2021 به روبرت لواندوفسکی، مهاجم 34 ساله لهستانی بایرن مونیخ رسید.

“ورزش حرفه ای نه تنها شیرین و مفرح است، بلکه به شما شور، اشتیاق و سرگرمی زیادی نیز می بخشد. اما با این موفقیت، مسئولیت نیز به همراه دارد، به خصوص در این روزها که مردم بیگناه هستند در اوکراین می میرند، صلح در جهان بدون آن مهم نیست. صلح نلسون ماندلا در گذشته گفته است که ورزش قدرت تغییر جهان را دارد و بیایید این خبر را در همه جا پخش کنیم. شخصیت های بزرگ، ورزشکاران بزرگ و اسطوره های ورزش از سراسر جهان برای من بسیار ارزشمند هستند و به آنها افتخار می کنم. توسط خودم می خواهم از همه کسانی که از من حمایت می کنند تشکر کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی