جایزه ویژه استاندار فارس برای برنده شدن در فجرسپاسی

* سردار بوعلی: کادرفنی و بازیکنان تیم از نظر حمایتی مشکلی ندارند
فرمانده سپاه فجر فارس در این جلسه با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا هر آنچه برای این تیم قول داده ایم انجام دهیم، گفت: اگرچه مشکلات مالی داشتیم اما تیم از نظر پشتیبانی و زیرساخت مشکلی ندارد و همه چیز آماده است.

سرتیپ دوم یدالله بوعلی ادامه داد: ما از ابتدا در کنار تیم بودیم و حتی اگر زمان را از دست بدهیم باز هم خواهیم بود.


سرویس خبر شماره: 1822168 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 21:09 |
267 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و سردار بوعلی رئیس هیئت مدیره این باشگاه از طلایی پوشان شیرازی امروز در این تمرین حضور یافتند.

استاندار فارس با اعلام حمایت از فجر شهیدسپاسی گفت: در ادامه مسابقات برای هر پیروزی تیم فجر پاداش ویژه ای در نظر گرفته ایم.

ایمانیه با بیان اینکه نیاز به جوانی، انگیزه، انرژی و غیرت است، افزود: قطعا انرژی و غیرت شما هر مشکل و بن بست را باز می کند. من به شما و پیگیری لیگ اعتقاد دارم، ما برای هر پیروزی پاداش ویژه ای در نظر گرفتیم.

وی با حمایت از سرمربی جدید فجرسپاسی افزود: با آمدن سرمربی آسیایی روند تیم تغییر کرد که این موضوع در دیدار مقابل آلومینیوم اراک مشهود بود.
بوعلی افزود: بخشی از کمک ها انجام شده و بخشی دیگر در هفته های آینده اجرایی می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استاندار فارس ضمن بیان مشکلات این تیم و تلاش جمعی برای رفع آنها، به بازیکنان و کادر فنی این تیم قول حمایت و پاداش ویژه برای پیروزی در مسابقات پیش رو داد و گفت: برای مردم به ویژه جوانان. ، فوتبال ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما افتخار می کنید در تیمی که نام شهید عزیزی را یدک می کشد بازی می کنید در حالی که در کشور ما تیمی با این خصوصیات گرانبها نداریم.