جایزه ویژه فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آنچلوتی


سرویس خبر شماره: 1897141
3 آوریل 1402 در 5:40 بعد از ظهر
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش:

کارلو آنچلوتی جایزه “رامون کوبو” را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل عملکرد درخشانش در رئال در فصل گذشته دریافت کرد.

جایزه ویژه فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آنچلوتی

آنچلوتی با توجه به این عملکرد خوب، جایزه ویژه «رامون کوبو» را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد. این جایزه از سال 2011 توسط کمیته مربیان فدراسیون به بهترین مربی سال اعطا می شود. قبل از آنچلوتی مربیانی مانند اونای امری، مانوئل پلگرینی و ماندیلیبار به این عنوان دست یافته بودند. عنوان “بهترین مربی سال” تنها به مربیان شاغل در لالیگا نمی رسد و همه مدیران فوتبال اسپانیا در همه رده های مردان و زنان شانس دارند. لازم به ذکر است که رامون کوبو بین سال های 1993 تا 2005 رئیس کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فصل گذشته به همراه کارلو آنچلوتی قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا شد. این دومین دوره مربیگری کارلتو در رئال مادرید است که تاکنون بسیار موفق بوده است. با این حال رئال در فصل جاری دچار رکود جزئی شد و باید دید در پایان فصل چه خواهند کرد. رئال در حال حاضر شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد. اما او همچنان امیدوار است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری شود. کارلوتو همچنین توانست رئال مادرید را به سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان برساند.

1834769