جایگاه واقعی نساجی در این جدول نیست/قلانوی و گل محمدی شایسته تیم ملی هستند.

وی افزود: با توجه به بودجه و منابعی که در اختیار داریم، جایگاه بدی در جدول نداریم، اما چون فردی جاه طلب هستم، دوست دارم تیمم برای مقام های بالاتر بجنگد. از نظر داوری هم باختیم و جایگاه واقعی ما اینجا در جدول نیست.

مطهری درباره اینکه آیا در نساجی بازیکنی بود که شایسته حضور در تیم ملی باشد، گفت: بازیکن شایسته ای داشتیم اما هیچ وقت در لیست تیم ملی دخالت نکردم و این حق سرمربی تیم ملی است که بازیکنانش را انتخاب کند. . امیدوارم با آقای قلانوی بهترین نتیجه را بگیریم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در خصوص انتخاب امیر قلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه او نیز برای هدایت تیم ملی انتخاب شده است، گفت: در عین حال از فدراسیون تشکر کردم که از من قدردانی کرد. امیر قلعه نویی مربی با تجربه و توانمندی است. قبلا هم گفته ام امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی شایسته سرمربیگری تیم ملی هستند. برای امیر قلعه نویی هم آرزوی موفقیت دارم.

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری دوستانه مقابل استقلال به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. حمید مطهری سرمربی نساجی پس از این دیدار گفت: با توجه به بازی قهرمانی که 11 روز مقابل گل گهر داریم، استقلال از نظر پازل های تاکتیکی شباهت های زیادی با گل گهر دارد و به همین دلیل باید یک بازی دوستانه مقابل گل گهر برگزار کنیم. استقلال.