جایگزین اریکسن پیدا شد: او از مونیخ می آید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از مصدومیت کریستین اریکسن که مشخص شد ستاره دانمارکی نمی تواند برای مدت طولانی برای منچستریونایتد بازی کند، شیاطین سرخ تلاش خود را در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای یافتن جانشینی برای اریکسن افزایش دادند. تا جایی که ممکن است. استخدام نیرو

رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که مذاکرات منچستریونایتد و بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی منچستر خواهد شد.

جایگزین اریکسن پیدا شد: او از مونیخ می آید

اکنون که مشخص است اریکسن تا پایان آوریل به زمین باز نخواهد گشت، تنهاچ تنها دو هافبک میانی را برای بازی های هفته آینده آماده کرده است. در این شرایط انتقال سابیتزر به اولدترافورد کاملا منطقی به نظر می رسد. به خصوص با توجه به دیدار حساسی که شیاطین سرخ در روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل ناتینگهام فارست در پیش دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تنهاچ در کنفرانس خبری امروز خود گفت که تکمیل این انتقال در آخرین روز پنجره زمستانی دشوار است. اما در بایرن مونیخ مسئولان باشگاه این مربی هلندی را به خوبی می شناسند چرا که او مدتی در بایرن مربی و کمک مربی بود. به نظر می رسد این رابطه قدیمی در تسریع مذاکرات بایرن و یونایتد موثر بوده است.

1797065

سرویس خبر شماره: 1867909
11 فوریه 1401 در 22:35
13 هزار |

1نقطه نظر

امروز از انگلیس گزارش شد که مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ هدف اریک تنهاچ است. مذاکرات بین دو باشگاه بر سر انتقال قرضی او به نتیجه رسیده و سابیتزر مونیخ را ترک کرده و در ساعات آینده به منچستر خواهد رفت.

1797064