جایگزین یاماگا پیدا شد/بازیکن فرانسوی فراموش شد + عکس


دیدار استقلال و مس رفسنجان علاوه بر حذف دو امتیاز حساس در خانه از امتیاز استقلال، در نهایت چند اتفاق مثبت برای کادر فنی به ویژه جواد نکونام به همراه داشت.

در کنار بازگشت مهرداد محمدی به تیم و درخشش بلانکو، حضور موفق میلاد فخرالدینی در جناح راست استقلال بعد از تعطیلات نوروزی نشان داد که سرمربی استقلال تمام وظایف را به آرتور کوین یاماگا سپرد. به این بازیکن

حضور ایمان سلیمی در دفاع راست و قرار گرفتن میلاد فخرالدینی در جناح راست خط هافبک استقلال باعث شد تا شرایط به حالت قبلی خود در دوران یمگا بازگردد. اما این بار میلاد فخرالدینی به جای یمگا، جناح راست استقلال را با فوتبالی تهاجمی و سریع و پاس های کوتاه و بلند به مهرداد محمدی که مقابل فخرالدینی بازی می کرد و دیگر هافبک و خط دفاعی مس رفسنجان را جابه جا کرد. در جناح چپ، او را تحت فشار زیادی قرار داده بود.

فخرالدینی در این دیدار با تکل های متعدد و زدن یک ضربه ایستگاهی و کرنر در انتهای زمین حریف به خواسته سرمربی استقلال جامه عمل پوشاند تا جواد نکونام به دلیل غیبت یاماگا تا حدود زیادی خیالش راحت شود. و از طرفی نکونام نبود بازیکن فرانسوی خود را احساس کرد.

بیشتر بخوانید: روضه سکوت نکونام با دیدن محرم نویدکیا شکست خورد/تکلیف تیم حریف; سرمربی استقلال چه چیزی را فراموش کرد؟

میلاد فخرالدینی



سرویس داخلی اخبار فوتبال