جای خالی مهاجم تاریخی استقلال در دربی امروز

حالا استقلال در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که رودی جستد پس از یک فصل حضور در آن تیم بعد از پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد و تا امروز بدون تیم مانده و هنوز هم تیمی نشده است. انتخاب نکرد، که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما جستد که به عنوان یار تعویضی در دقیقه 79 وارد زمین شده بود، از پاس دقیق و دیدنی صالح حردانی استفاده کرد و با یک پرش طول تماشایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و آن را به یکی از حساس ترین گل ها تبدیل کرد. فصل برای یقه آبی ها توسط این بازیکن مشخص شد.

این مهاجم بزرگ که تابستان گذشته به همراه فرهاد مجیدی از پانتولیکوس یونان به استقلال آمده بود، پیش از دربی برگشت فصل قبل و در رقابت های لیگ برتر تنها دو بار موفق به گلزنی شده بود که البته یکی از آنها در پنالتی بود.

اولین و تنها گلزن خارجی استقلال در تاریخ دربی های پایتخت در دیدار امروز حضور ندارد.

جای خالی مهاجم تاریخی استقلال در دربی امروز


سرویس خبر شماره: 1860315
29 دسامبر 1401 در 01:43 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره طلسم گل نخوردن بازیکنان خارجی استقلال در دربی پایتخت پس از 53 سال آخرین دیدار دو تیم شکسته شد. رودی جستد، مهاجم بنینی الاصل فرانسوی، بازیکنی است که نامش برای همیشه در تاریخ دیدارهای دو تیم ثبت شده است.

اگر استقلال این دیدار را واگذار می کرد، اختلاف 6 امتیازی آبی ها و پرسپولیس به 3 می رسید و قهرمانی دشوارتر می شد و این گل تاریخی و فراموش نشدنی فاصله دو تیم در بالای جدول را حفظ کرد. جدول. جدول و در نهایت استقلال هم قهرمان لیگ شد.