جت های نیویورک از بین 5 مورد علاقه برتر سوپر بول خارج می شوند

آنها یکی از ناامیدکننده‌ترین سال‌های هر تیمی را در سال 2022 پشت سر گذاشتند. جت‌ها در هر دو طرف توپ با استعداد فوق‌العاده‌ای بودند، با بازیکنان جوانی که در موقعیت‌های سراسر فهرست نقش داشتند و عالی بودند. آنها در اوایل فصل فراتر از انتظارات بودند و در اواسط راه در رقابت های پلی آف حضور داشتند.

New York Jets No Longer Top-5 Super Bowl مورد علاقه

از آن زمان، شانس تغییر کرده است. بنگال ها اکنون وارد جمع 5 برتر شانس سوپربول شده اند و خط آنها در حال حاضر +1100 است. جت ها افت چندانی نداشتند، اما سقوط آنها به +1200 به اندازه کافی قابل توجه بود که حرکت در بین تیم های برتر وجود داشت. وقتی هر خبر دیگری در مورد راجرز منتشر شود، خط بهتر یا بدتر تغییر خواهد کرد.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/new-york-jets-fall-out-of-top-5-super-bowl-favorites/ منبع:

شایعات راجرز شانس سوپر باول جتس را به شدت کاهش داد و آنها را تا 1000+ کاهش داد که پنجمین تیم کوتاه مدت در لیگ بود. تنها تیم هایی که شانس های بهتری داشتند چیفز، بیلز، 49رز و بنگالز بودند.

به همین دلیل، نیویورک به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان در بازار کوارتربک شناخته می‌شود و مطمئناً همینطور بوده است. جت ها برای بخش عمده ای از حماسه آرون راجرز در حال حاضر برای بخش اعظم سه هفته بوده اند، و با این حال هنوز هیچ توافقی بین آنها و پکرها در مورد معامله برای این ستاره وجود نداشته است.

ما فقط یک ماه و نیم به فصل خارج از NFL رسیده‌ایم، اما برای هواداران نیویورک جتس، باید سال‌ها احساس شود.

کتاب های ورزشی خطوط سوپربول آینده خود را بر این اساس تنظیم کرده اند. جت ها با 2200+ شانس وارد فصل خارج شدند. اما وقتی مشخص شد که راجرز به بازی در نیویورک تمایل دارد، این شانس به طور قابل توجهی کاهش یافت.

چگونه آرون راجرز بر شانس سوپر باول تأثیر می گذارد

– پت مک آفی (@PatMcAfeeShow) 20 مارس 2023

راجرز

اما چند روزی است که خبر جدیدی از طرفین به گوش ما نمی رسد. ظاهراً حضور راجرز در نمایش پت مک‌آفی به بیشتر سؤالات مربوط به این تصمیم پاسخ می‌داد، اما واضح بود که هیچ کاری انجام نشده بود.

“احتمال واقعی وجود دارد که معامله آرون راجرز تا زمان پیش‌نویس انجام شود، زیرا این تنها مهلت واقعی است.”@RapSheet #PMSLive pic.twitter.com/weasc5MJ1i

جت‌ها در نهایت از بازی‌های پلی‌آف بازماندند، و غوغایی در رختکن شنیده می‌شد که بازیکنانی مثل بقیه از وضعیت QB ناراضی بودند.