جدایی از عبدالکریم؟ من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم!



حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفتگویی کوتاه از پیشنهاد باشگاه الوقرا قطر برای جذب عبدالکریم حسن صحبت کرد.

باداماکی گفت: دیروز پیشنهادی از سوی باشگاه برای او آمد و آنها خواستار جذب او شدند. بلافاصله به نامه آنها پاسخ دادیم و به آنها گفتیم که این بازیکن غیرقابل فروش است و به او نیاز داریم.

وی در پاسخ به اینکه رسانه های قطری این انتقال را تایید کردند، گفت: من می گویم بازیکن ماست، قرارداد دارد و بند فسخ ندارد و باید بماند، اما نمی توانم پیش بینی کنم. آینده. آنها می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند. می توانند چک مارک سبز یا هر چیزی که می خواهند بدهند اما عبدالکریم بازیکن ماست و قرارداد دارد.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس در مورد پیشنهاد 300 هزار یورویی الوکره به این باشگاه برای جذب عبدالکریم گفت: دیروز همین پیشنهاد از الوکره به ما شد و ما هم پاسخ منفی دادیم. این پیشنهادی نیست که بخواهیم بررسی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در صورت افزایش تعداد، احتمال جدایی عبدالکریم از پرسپولیس وجود دارد، پاسخ داد: نه، اصلا. در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. او با ما قرارداد دارد و باید در تیم ما بماند.

بیشتر بخوانید: سند اختصاصی خبروژی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛ قیمت پیشنهادی برای برکناری عبدالکریم حسن 300 هزار دلار!



سرویس داخلی اخبار فوتبال