جدایی تابستانی لیورپول با امضای قرارداد با باشگاه جدید “از بازگشت خوشحالم”.

این فقط یورگن کلوپ و کادرش نبودند که تابستان امسال لیورپول را ترک کردند، بلکه چندین بازیکن از درب خروج بیرون رفتند و اکنون می‌توانیم ببینیم که یکی از آنها فصل آینده را کجا سپری خواهد کرد.

همانطور که در hannover96.de گزارش شده است: هانوفر 96 ملکامو فرائندورف را از باشگاه لیورپول به خدمت گرفت.

این بازیکن 20 ساله در صحبت با باشگاه جدیدش گفت: از شانس بازگشت به آلمان و این فرصت برای بازی در دسته سوم در هانوفر 96 بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نونز در منطقه رسانه ای بازیگوش خود را نشان می دهد. داروین آرام جدید

هافبک اتیوپیایی الاصل تابستان امسال با ترک آنفیلد به بازیکنانی چون جوئل ماتیپ و تیاگو آلکانتارا پیوست و ثابت خواهد کرد که آینده ای دور از قرمزها وجود دارد.

در حالی که اکثر افراد بیشتر علاقه مند به دیدن این هستند که دو گزینه ارشد در نهایت به کجا بازی خواهند کرد، دیدن اینکه ملکامو فرائندورف چگونه در آلمان پیشرفت می کند جالب خواهد بود.

علیرغم رفتن به تیمی در دسته دوم فوتبال آلمان، به نظر می رسد که این فارغ التحصیل آکادمی نماینده تیم جوان ترشان در لیگ زیر باشد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نونز و سوارز لحظات زیبایی را برای اروگوئه به اشتراک گذاشتند که هواداران لیورپول عاشق آن خواهند شد.

این یک مسیر روشنی را برای بازیکنی که ما از هوفنهایم در سال 2020 به خدمت گرفتیم و امیدواریم روزی در بوندسلیگا بازی کند، فراهم می کند.

با این حال، تنها دو بازی در تیم اصلی برای ما انجام دادیم، این یک درخواست بزرگ برای صعود به لیگ ها خواهد بود، اما این وظیفه بازیکن است که نشان خود را بگذارد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/06/28/liverpool-summer-departure-happy/ منبع: