جدایی رونالدو از منچستریونایتد قطعی است

او یک سال از قراردادش باقی مانده و در حال بررسی پیشنهاداتش برای فصل آینده است. رسانه های پرتغالی معتقدند مقصد احتمالی رونالدو می تواند پاری سن ژرمن باشد و باشگاه پاریسی بیشترین شانس را برای جذب رونالدو دارد. فوق ستاره پرتغالی قصد دارد سال های آخر فوتبالش را در تیمی بازی کند که موفقیتش تا حدی تضمین شده است و پاری سن ژرمن از همه نظر می تواند گزینه خوبی باشد. تیمی که لیونل مسی و نیمار را در اختیار دارد با حضور رونالدو رویایی تر خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیک در گزارشی مدعی شد که رونالدو در این فصل بار دیگر از ناحیه لگن آسیب دیده و به همین دلیل برای بازی مقابل منچسترسیتی واجد شرایط نشده است. اما با وجود این شرایط ستاره 37 ساله در روز بازی با هواپیمای شخصی به پرتغال رفت و ترجیح داد چند روزی را در کشورش سپری کند.

رسانه های پرتغالی جدایی رونالدو از منچستر در پایان فصل را تایید کردند.


سرویس خبر شماره: 1814378 |
17 ماه 1400؟ 17:33 |
1022 امتیاز خبر|

1نظرات

پاری سن ژرمن، مقصد احتمالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار بود کریستیانو رونالدو در دربی حساس مقابل منچسترسیتی در خط حمله تیمش قرار گیرد اما قبل از بازی اخباری مبنی بر مصدومیت این ستاره پرتغالی منتشر شد و حتی نام او نیز در لیست قرار گرفت. از 18 شیاطین.قرمز هم شامل نشد. جمعه شب برخی منابع مدعی شدند که کریستیانو رونالدو برخلاف همیشه به خانه بازنگشت تا درباره او شایعه پراکنی کند و در نهایت مصدومیت به او اجازه بازی مقابل سیتی را نداد.

در پرتغال گفته می شد که رونالدو هرگز مصدوم نشد و دلیل بازی نکردن او در دربی، اختلاف نظر با رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد بود. او از بازگشت به یونایتد در تابستان پشیمان است و با توجه به جایگاه این تیم در جدول که امید چندانی به کسب سهمیه ندارد، بعید است فصل آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.