جدایی رونالدو از یونایتد به نفع هر دو طرف بوده است

آینده کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی این بازیکن؟ فکر می کنم این یک تصمیم شخصی است و به گل های رونالدو و البته پیشنهاداتی که دریافت کرده بستگی دارد. البته این تصمیم شخصی و ورزشی رونالدو به شدت به باشگاه هایی بستگی دارد که آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856374
8 آذر 1401 ساعت 21:31 |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لوئیس فیگو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته قرارداد کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی منچستریونایتد پس از مصاحبه جنجالی این بازیکن با پیر مورگان با توافق دوجانبه فسخ شد و دوران حضور این بازیکن در اولدترافورد به پایان رسید. . لوئیز فیگو، ستاره سابق فوتبال پرتغال مدعی شده که هیچ یک از طرفین از شرایط همکاری راضی نیستند و حالا آینده رونالدو در تیمی مشخص می شود که می خواهد با این مهاجم کنار بیاید.

لوئیز فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال مدعی شد که جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد برای هر دو طرف مفید است.

جدایی رونالدو از یونایتد به نفع هر دو طرف بوده است

لوئیز فیگو گفت: “به نظر من، رفتن رونالدو به صورت قرضی برای هر دو طرف خوب بود. این به نفع کریستیانو بود که این بازیکن در لیست دائمی یونایتد قرار نگرفت. باشگاه احساس کرد که این بازیکن نمی‌خواهد در یونایتد بماند. تیم یونایتد و این هم مزیت آنها بود.چون رونالدو بازیکن خاص و مهمی است اما در عین حال سرمربی او را نمی خواست، بازی نکرد و کریستیانو را بازیکن مهمی ندید، گله کرد. به باشگاه و در نهایت طرفین بر سر این نتیجه به توافق رسیدند و احساس کردند که بهتر است رونالدو منچستریونایتد را ترک کند.