جدایی ستاره استقلال: 99 درصد!


کد اطلاعات: 2051942
10 جولای 1403 ساعت 23:30.
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدافع چپ آبی ها می رود;

بعید است مدافع چپ استقلال شرایط لازم برای ادامه حضور در این تیم را داشته باشد.

جدایی یک ستاره استقلال: 99 درصد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید ابوالفضل جلالی که در فصل گذشته لیگ برتر 29 بازی با استقلال انجام داد و یکی از مهره های اصلی این تیم محسوب می شد، در حال حاضر نمی تواند به کار خود در آبی پوشان ادامه دهد و مهلت خدمت سربازی او فرا رسیده است تا احتمالا تصمیم به رفتن و پیوستن به ملانان انزلی بگیرد.

این مدافع چپ 26 ساله که فصل موفقی را در استقلال پشت سر گذاشت و توانست 10 پاس گل بدهد و دومین پاسور برتر لیگ برتر شود و یک گل هم به ثمر برساند، حالا در شرایطی قرار گرفته که احتمالا همه او را خواهد گرفت. راه تا انتها از سفرش با شاگردان جواد نکنام.

ابوالفضل جلالی که مدتی پیش کارت سبزش را آزاد کرد و خود این بازیکن رد کرد، احتمالا در فصل جدید نمی تواند آبی پوشان را بر تن کند و باید برای انجام خدمت سربازی به ملان انزلی برود.

این مدافع چپ تیم ملی که امروز هم در باشگاه استقلال حضور دارد و همچنان مشکلات مالیاتی خود را ادامه می دهد، احتمالا برای دوران سربازی خود راهی ملوان انزلی خواهد شد.

2028363

ابوالفضل جلالی امیدوار بود برای ادامه همکاری با استقلال مجوزهای لازم را کسب کند اما قوانین جدید مانع از این اتفاق می شود و این بازیکن باید برای انجام دوران سربازی خود به ملوان انزلی برود.

البته این احتمال وجود دارد که ابوالفضل جلالی ابتدا قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کند، سپس به عنوان بازیکن به ملوان انزلی بپیوندد و برگردد.

این بحث در شرایطی وجود دارد که خود جلالی در روزهای اخیر بحث اعزام به اردو را تکذیب کرده بود اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال به دنبال مدافع چپ جدید است، ممکن است این اتفاق بیفتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی