جدایی عجیب با ثابت ترین سربازان تاریخ


سرویس خبر شماره: 1941003
Jun 09, 1402 @ 10:06 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خودزنی هواداران اصفهانی هدف قرار گرفته است.

با پایان لیگ بیست و دوم و پس از چندین سال حضور رضا فتاحی در راس سپاهان، نوبت به مهدی سلیمی می رسد تا این چهره دانشگاهی که سابقه حضور در مسیر آکادمی ذوب آهن و تمرین را دارد. در آکادمی سپاهان می تواند در موقعیتی توانایی های خود را نشان دهد، آزمایش این گیاه خطرناک است. باید دید حضور سلیمی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه موفقیت هایی برای سپاهان به ارمغان خواهد آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که در پنجره تابستانی لیگ هجدهم، باشگاه سپاهان از انتخاب رضا فتاحی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه خبر داد، بسیاری از بازیکنان سپاهان با چشمانی باز از این تغییر استقبال کردند. رسانه های استان اصفهان با انتشار عنوان «جانشین» اخوان از خاندان سپاهان، این خبر را منتشر کردند.
رضا فتاحی که در 40 سالگی به سپاهان بازگشت و در زمان جدایی اکنون 45 ساله بود، از سال 1374 تا 1381 به عنوان مسئول اداری شورای فوتبال استان اصفهان مشغول به کار بود و از سال 1380 تا 1394 به عنوان مدیر اجرایی و اداری فعالیت می کرد مدیر تیم فوتبال سپاهان و در نهایت دو سال قبل از معرفی به عنوان سرپرست سپاهان، سرپرستی تیم امید باشگاه سپاهان و مدیر اجرایی تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده داشت. سپاهان با طلای پوشان اصفهانی 9 قهرمانی لیگ برتر داخلی و جام حذفی را به دست آورد. 11 حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همراهی این تیم در جام باشگاه های جهان از جمله رکوردهای مهم مدیریت ورزشی رضا فتاحی است.

1881575

این عملکرد باعث شد تا رضا فتاحی پس از انتخاب به عنوان سرپرست تیم مورد استقبال گرم قرار گیرد. در دوران رضا فتاحی، سپاهان سه بار در لیگ های 18، 20 و 22 به همراه امیر قلانوی، محرم نویدکیا و خوزه مورایس به مقام قهرمانی رسید. قهرمانی در کار نبود و آنها در سه بازی با اختلاف بسیار کم در رقابت با پرسپولیس شکست خوردند. ناکامی هایی که در این مدت گریبان برخی از اعضای تیم و باشگاه را گرفت.
سپاهان در سال‌های اخیر همواره چالش‌های رسانه‌ای جدی با پرسپولیس، رقیب دیرینه‌اش داشته است و این در حالی است که رضا فتاحی در تمام این دوران پرتلاطم و پرتلاطم، مدیری باتجربه، آرام و با احتیاط بوده است که هیچ‌گاه به چشم نیامده است. در مسئولیت خود کوتاهی کرده است که شاید او را به خاطر قهرمان نشدن در سپاهان مقصر دانست.
اما معدود هواداران سپاهان در کرمان که از قهرمانی تیمشان ناراضی بودند، در پایان مسابقه علیه رضا فتاحی شعار دادند. البته این موجی بود که از چند هفته پیش پس از باخت سپاهان به تراکتور در تبریز و تساوی در نقش جهان مقابل ملوان آغاز شد و هواداران اصفهانی مدیر تیم خود را مقصر عدم نتیجه گیری تیم دانستند!

1881574

رضا فتاحی پس از 5 حضور متوالی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان جای خود را به مهدی سلیمی داد.

جدایی عجیب با ثابت ترین سربازان تاریخ