جدایی قاتل بارسلونا از لیورپول نهایی شد

بدون شک بهترین و خاطره انگیزترین بازی اوریگی با پیراهن لیورپول به سال 2019 و بازی برگشت قرمزها مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد. بارسا بازی رفت را 3-0 با مسی برد و در بازی برگشت لیورپول از ستاره هایی چون محمد صلاح و سادیو مانه محروم شد. در نتیجه، اوریگی فرصت بازی در اوایل را پیدا کرد و در بازگشت فوق العاده لیورپول، توانست دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند. او در دقیقه 7 دروازه بارسا را ​​باز کرد و روی پاس آرنولد گل چهارم را به ثمر رساند. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 87 گل دوم لیورپول را برای تاتنهام به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیویک اوریگی در سال های اخیر جایگاه ثابتی در افکار یورگن کلوپ نداشته و اغلب بازی های لیورپول را از روی نیمکت تماشا کرده است. اما با وجود این شرایط، گل های حساس و خاطره انگیزی مانند بارسلونا و تاتنهام در لیگ قهرمانان 2019 یا اورتون دو سال قبل از دیویک اوریگی در ذهن هواداران لیورپول باقی مانده است. اما به نظر می رسد دوران حضور دیویک اوریگی در این تیم به پایان رسیده است و او تابستان امسال لیورپول را برای همیشه ترک خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1817077 |
08 فروردين 1401 ساعت 22:17 |
1,931 |

0نظرات

شکایت رسانه های انگلیسی

انگلیس مطمئن است دیووک اوریگی در پایان فصل لیورپول را به مقصد میلان ترک خواهد کرد.

به گزارش میرر، قرارداد او با میلان نهایی شده و او در پایان فصل، دوران جدیدی از فوتبال خود را در ایتالیا آغاز خواهد کرد. او به تیمی خواهد رفت که زلاتان 40 ساله و ژیرو 35 ساله را در آن حضور خواهند داشت و نقشی بسیار بزرگتر از لیورپول بازی خواهد کرد. موقعیت امنی که او را وسوسه کرد پس از ۷ سال لیورپول را ترک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی