جدایی مدافع استقلال به دلیل ماندگاری بازیکن ملی پوش

مدیران استقلال در حال مذاکره با مسئولان سایپا برای گرفتن رضایت جلالی برای ادامه کار در تیم آبی پوش تهران هستند اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی تعیین تکلیف کریم زاده نیز به وضعیت جلالی بستگی دارد.

بنابراین کریم زاده فعلا در ترکیب استقلال خواهد بود تا وضعیت او از سوی باشگاه استقلال مشخص شود. طبیعی است که با توجه به حضور همزمان سلمانی و جلالی در استقلال، کریم زاده، ملی پوش سابق تیم امید ایران کمتر بازی خواهد کرد و به همین دلیل این بازیکن بوشهری دوست دارد به فوتبال خود ادامه دهد. در یک تیم دیگر در لیگ برتر



سرویس داخلی اخبار فوتبال

متین کریم زاده، مدافع چپ دست جوان استقلال پس از نیم فصل حضور قرضی در نساجی، حالا با توجه به قراردادش با آبی پوشان پایتخت، بازیکن استقلال محسوب می شود و باید از امروز در تمرینات تیمی شرکت کند.

نکته مهم در مورد کریم زاده پیشنهاداتی است که این بازیکن برای حضور در لیگ برتر دارد اما جدایی او به رضایت باشگاه استقلال بستگی دارد. از سوی دیگر، سران استقلال هنوز تصمیمی در مورد کریم زاده نگرفته اند و این را وضعیت نامشخص ابوالفضل جلالی توضیح می دهد.

استقلال جعفر سلمانی را نیز به عنوان مدافع چپ در اختیار دارد و مدیران این باشگاه منتظر توافق با باشگاه سایپا برای انتقال جلالی هستند. در صورت دریافت مجوز ادامه فعالیت ابوالفضل جلالی در استقلال، جدایی از متین کریم زاده را نیز پذیرفته اند. یعنی استقلالی ها حتی به صورت قرضی هم به کریم زاده اجازه جدایی ندادند، بنابراین اگر نمی توانستند (حتی با احتمال اندک) رضایت جلالی را از سایپا بگیرند، در پست دفاع چپ دست خالی نمی گذارند. .