جدایی ناگهانی بازیکن نیم فصل از پرسپولیس/ خرید جدید یحیی قطعی شد!

موضوعی که گهری به خوبی از آن مطلع است و شاید ترجیح می دهد به تیمی برود که بتواند به عنوان دروازه بان اصلی بازی کند. پس از پایان بازی پرسپولیس وان پارس، کسانی که در میکس زون ورزشگاه حضور داشتند نیز متوجه ناراحتی گوهری و صحبت از جدایی شدند و شاید اگر پیشنهاد خوبی به دروازه بان پرسپولیس برسد، تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال

احمد گوهری اگرچه در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل وان پارس حضور دارد اما همچنان به جدایی از این تیم فکر می کند. او برای اولین بار از ابتدای فصل در جام حذفی به میدان رفت اما در دقایق پایانی علیرضا بیرانوند به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس شود.

علیرغم حمایت گل محمدی از دروازه بان شماره 2 تیمش، مشخص است که بیرانوند در ترکیب اصلی پرسپولیس در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و اگر اتفاقی مانند محرومیت یا مصدومیت او رخ ندهد، بعید به نظر می رسد که شانسی برای او داشته باشد. بازی کرد و همین موضوع شایعات جدایی او را تقویت کرد. گهری فصل گذشته در پی فسخ قرارداد رادوشویچ و افول حامد لک به پرسپولیس پیوست و امیدوار بود بتواند خود را به عنوان دروازه بان اصلی قرمزها ثابت کند اما این روزها شرایط با فصل گذشته فرق کرده و آماده سازی بیرانوند باعث شد تا او یک دروازه بان غیرقابل دسترس پیدا کند. جایگاه در قفس تور پرسپولیس.