جدایی یکی دیگر از زوج های مشهور فوتبالی / اسطوره پس از 20 سال از همسرش جدا شد

توتی یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا است که دوران درخشانی را در رم سپری کرد و ایلاری هنرمند مشهور ایتالیایی است که به عنوان بازیگر و مدل نیز فعالیت داشته است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

زوج مشهور ایتالیایی دنیای فوتبال پس از دو دهه تصمیم به جدایی گرفتند. رسانه های ایتالیایی نوشتند فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی که یکی از زوج های معروف ایتالیا بودند از هم جدا شده اند. سایت La Repubblica در این باره نوشت، شایعات جدایی این زوج مشهور از ماه فوریه آغاز شد و در نهایت این موضوع توسط توتی و ایلاری تایید شد. توتی و ایلاری از تابستان گذشته قطع شده اند و در مراحل نهایی طلاق هستند. این زوج مشهور در سال 2002 با یکدیگر آشنا شدند و در سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند که حاصل ازدواج آنها 3 فرزند است.

فرانچسکو توتی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد و گفت: “پس از 20 سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. هر آنچه در ماه های اخیر گفته و انجام داده ام با هدف محافظت از فرزندانمان بوده است. همیشه اولویت اصلی من در زندگی خواهد بود. من سعی کردم از این بحران عبور کنم، اما امروز متوجه شدم که جدایی اگرچه دردناک است، اما اجتناب ناپذیر است. با او در تربیت سه فرزند فوق العاده ما.”