جدول رده بندی لیگ برتر واقعی شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نماینده مشهد که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ برتر سقوط کرده بود، در شرایط سختی قرار داشت که در نهایت توسط سازمان لیگ از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

اما حالا با حذف این تیم برخی تیم ها جایگاه خوب خود را در جدول از دست داده اند. در بالای تابلو این موضوع بیشتر به چشم می آمد. جایی که فجرسپاسی و استقلال ملاثانی 3 امتیازی شدند، شکست خوردند و سقوط کردند. از سوی دیگر خیبر خرم آباد اگرچه بازی اش با شهر خودرو به تعویق افتاد و سپس لغو شد، اما با وجود اینکه یک بازی کمتر از شمس آذر انجام داده بود، امتیازات خود را افزایش داد و به رده دوم جدول صعود کرد.
این فعل و انفعالات باعث شد سایپا با 12 بازی و 19 امتیاز از میانه های جدول به رده چهارم صعود کند و استقلال ملاثانی و مس شهربابک در رده های ششم و پنجم قرار بگیرند.

اخراج شهر خودرو تغییرات زیادی در جدول ایجاد کرد. تمامی تیم هایی که مقابل این تیم بازی کردند 3 امتیاز از دست دادند اما با توجه به تفاضل گل برتری مقابل نماینده مشهد، برخی تیم ها شرایط بهتری داشتند. به عنوان مثال فجرسپاسی 11 گل به نماینده فوتبال مشهد زد و علاوه بر 3 امتیاز اضافه تفاضل گل خوبی داشت.

سرانجام پس از حضور نداشتن شهر خودرو در 3 بازی در زمین، مسئولان سازمان لیگ تصمیم خود را عملی کردند و این تیم را از جدول مسابقات حذف کردند.


سرویس خبر شماره: 1852462
17 نوامبر 1401 ساعت 12:34 |
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

صعود خیبر و سایپا به رتبه های برتر

با حذف شهر خودرو از لیگ برتر، برنامه این دیدارها واقعی تر شده است.

جدول رده بندی لیگ برتر واقعی شد (تصویر)

با همه این شرایط، حذف شهر خودرو تصمیمی منطقی از سوی سازمان لیگ بود. حالا می توان گفت که رنکینگ واقعی شده و تیم ها رقابت شدیدتری خواهند داشت. رقابتی که باید دید این است که در آینده چگونه پیش خواهد رفت و در نهایت کدام تیم ها جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این تیم با تغییر مالکیت چند هفته ای با نام امید وحدت در لیگ 1 حاضر شد اما نتایج ناپسندی به دست آورد. مشکلات باشگاه مشهد تا جایی پیش رفت که سازمان لیگ دو هفته به مالکان این باشگاه (شهر خودرو یا امید وحدت) فرصت داد تا وضعیت تیم را سامان دهند، اما این فرصت هم به دست نیامد و دردی را التیام بخشید.