جدیدترین‌های «استقلال» خبر فارسی | akhbarfootball

از بخش هواداری امتیاز جمع کنید و یا کیت های رسمی تیم مجله اخبار فوتبال را از طریق فروشگاه موجود در این اپلیکیشن با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از مهمترین تصاویر مخابره شده از ورزش ایران در سال قبل، تصویر مربی کبدی تیم زنان تایلند بود که روسری به سر در سالن مسابقات حضور یافته بود. استقلال و صنعت نفت در حالی فردا در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که دو تیم رقابت قدیمی با هم داشته اند. نبود ستاره جنگنده استقلال در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان وضعیت آبی ها را در خط هافبک دچار چالش خواهد کرد. آبی پوشان در تهران امروز میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهند بود. به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.

وقتی بعد از دو سال باشگاه پرسپولیس پول عکاس خسارت دیده را نمی دهد !!!

استقلال به شرایطی گفته می شود که یک ملت، کشور یا دولت توانایی خودگردانی و حاکمیت نسبی یا تام بر سرزمین، مردمان یا امورات خود را داشته باشد. این امر می تواند به صورت دموکراتیک مانند استقلال هند از بریتانیا که محقق شد و استقلال اسکاتلند از بریتانیا که فغلا محقق نشده است یا با مبارزه مسلحانه مانند استقلال اریتره از اتیوپی که محقق شد و استقلال صحرای غربی از مراکش که فعلاً محقق نشده است، به دست آید. به طور قطع زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، برنامه ویژه ای برای مهار لیونل مسی در دیدار ال کلاسیکو خواهد داشت.

وضعیت این روزهای استقلال؛ نگرانی هواداران و مدیرانی با چراچراغ خاموش

باشگاه استقلال به انتشار خبرهایی پیرامون قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد. در هفته بیست و پنچم لیگ برتر امیدها، تیم فوتبال امید استقلال(تاج) مقابل میزبان خود تیم امید پیکان به پیروزی رسید. به گزارش “ورزش سه”، یکی از دیدارهای مهم امروز بین نفت مسجدسلیمان و استقلال برگزار خواهد شد که این دیدار برای بقای شاگردان عنایتی و قهرمانی شاگردان ریکاردو ساپینتو، اهمیت بسیار زیادی دارد. استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است. «پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و الهلال عربستان/ در ال‌کلاسیکو غرب آسیا، سعودی‌ها به دنبال اعاده حیثیت! علی دانایی‌فرد نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال بود؛ او رکورددار دوران مربی‌گری به مدت ۲۲ سال و رکورددار تعداد جام‌های برده با ۱۳ جام رسمی است.

http://3dmark.irباشگاه استقلال(تاج) در خصوص انتشار قرارداد ساپینتو بیانیه ای صادر کرد. با اعلام رسمی باشگاه استقلال(تاج) پس از نظری جویباری دومین مشاور عالی مدیرعامل معرفی شد. استقلال تیمی است با تاریخ غنی که هوادارانش با عشق به رنگ آبی زندگی میکنند از کودک تا کهن سال ، مرد یا زن ، دختر آبی یا پسر آبی … نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، عباس سرخاب به عنوان مرد سال آسیا شناخته شد و عابدزاده جایزه بهترین دروازه‌بان جام را کسب کرد. در زمستان سال 1328 خسروانی امتیاز باشگاه را در اختیار گرفت و از آنجایی که باشگاه در چندین رشته ورزشی دیگر فعال بود ، نام آن را به باشگاه ورزشی تاج تغییر داد.

  • دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
  • موضوعی که نباید در فضای نقل و انتقالاتی استقلال گم شود، پیگیری استفاده از لوگوی این باشگاه توسط شرکتی در ترکیه است.
  • رقیب سنتی استقلال، تیم پرسپولیس است که از مسابقات آنها به نام دربی پایتخت یاد می‌شود.
  • این مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است.
  • پس از مدتی تمرکز ، حوزه فعالیت باشگاه فراتر از آن رفت .

اولین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. دومین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. سومین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

تصاویر برنامه