جدیدترین بمب غول جدید سعودی: کاپیتان لیون!


کد اطلاعات: 2049119
28 ژوئن 1403 ساعت 05:27 |
839

0نقطه نظر

الکساندر لاکازت در آستانه حضورش در القادسیه

باشگاه القادسیه عربستان سعودی به توافقی دائمی با الکساندر لاکازت نزدیک شده است.

جدیدترین بمب غول جدید سعودی: کاپیتان لیون!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث قراردادهای تابستانی باشگاه القادسیه همچنان ادامه دارد و این تیم در این مدت نقل و انتقالات خود را تکمیل می کند.

بر اساس گزارش های اخیر، القادسیه در آستانه عقد قرارداد با الکساندر لاکازت، بازیکن فرانسوی باشگاه لیون قرار دارد. باشگاه فرانسوی با توجه به بحران مالی و نیاز مبرم به منابع مالی به دنبال فروش این بازیکن است.

القادسیه به دنبال جذب این مهاجم باتجربه است که سابقه بازی در لیون و آرسنال را در کارنامه خود دارد. لاکازت که فصل گذشته 22 گل برای لیون در لیگ فرانسه به ثمر رساند، 206 بازی برای آرسنال و 349 بازی برای لیون انجام داد.

2044427

القادسیه که توسط غول نفتی آرامکو خریداری شد و امسال به لیگ حرفه ای عربستان سعودی پیوست، امیدوار است بتواند برای قهرمانی رقابت کند و فصل آینده با تیم های بزرگ لیگ روشن رقابت کند. این تیم قبلا کوئن کاستیلس، دروازه بان بلژیکی و ولفسبورگ و ناهیتان ناندز، ملی پوش اروگوئه ای را به خدمت گرفته بود.

الهلال در فصل گذشته با کسب عنوان قهرمانی لیگ روشن، پس از رقابت با النصر در جایگاه دوم قرار گرفت و سه گانه ملی و همچنین قهرمان سوپرجام و جام جهانی شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی