جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر بانوان ممنوع!

در حالی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر بانوان به گوش می رسد، مسئول برگزاری لیگ برتر بانوان این موضوع را نیازمند بررسی بیشتر می داند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدتی است که گلاره نظمی مسئول برگزاری لیگ برتر بانوان در حال رایزنی برای لغو قانون منع جذب بازیکنان زن خارجی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است که با بسیاری از افراد مواجه شده است. واکنش ها در فضای مجازی
برخی وجود چنین قانونی را رد می کنند و خاطرنشان می کنند که منع جذب بازیکنان خارجی در وضعیت نظارتی وجود ندارد و وضعیت نقل و انتقالات را تعیین نمی کند.
اما آنچه این روزها در سازمان لیگ در دست بررسی است و نیاز به تغییر دارد، اساسنامه نیست، بلکه قوانین مسابقات است که بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول بانوان را منع می کند.
گلاره نظامی در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” اظهار داشت: تغییرات آیین نامه برگزاری مسابقات در خصوص جذب بازیکنان خارجی در لیگ برتر بانوان نیازمند بررسی بیشتر و به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای فدراسیون فوتبال است. هیئت مدیره این تغییرات تا انتخابات هشتم اجرا خواهد شد. شهریور امکان پذیر نیست.
ناظمی خاطرنشان می کند: حضور اتباع خارجی در لیگ برتر بانوان درخواستی از سوی باشگاه ها برای افزایش کیفیت مسابقات است و سازمان لیگ با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم نهایی را خواهد گرفت و تاکنون هیچ تغییری صورت نگرفته است. . قوانین مسابقه



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1833227
21 جولای 1401 @ 2:29 ب.ظ
658 امتیاز خبر

0نقطه نظر