جراد برانتویت بازیکن اورتون مجبور به انتقال به منچستریونایتد نخواهد شد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


جای تعجب نیست که ببینیم منچستریونایتد بعد از اتفاقات فصل گذشته، تقویت خط دفاعی را در اولویت قرار داده است. با این حال، تعقیب آنها برای جاراد برانث وایت بسیار آسان نبوده است.

مدافع میانی اورتون در فصل گذشته یکی از ستارگان جوان و برجسته لیگ برتر بود و نمایش های او چندین طرف بزرگ را نسبت به در دسترس بودن او آگاه کرد.

با این حال، شیاطین سرخ اولین کسانی بودند که به صحنه آمدند و شرایط شخصی را با مرد انگلیسی به توافق رساندند، اما دیدند که پیشنهاد اولیه آنها در حدود 45 میلیون پوند توسط تافی ها رد شد که برای پیشنهادی نزدیک به 70 میلیون پوند منتظر ماندند.

اولین پیشنهاد یونایتد با ارزش بازاری این بازیکن مطابقت داشت و با توجه به اینکه مدافع تنها یک فصل کامل در لیگ برتر انگلیس تجربه داشت، ارائه شد.

نژاد جاراد

اما باشگاه مرسی ساید سرسخت باقی مانده است و یونایتد از انجام بازی خود امتناع کرده و حتی تهدید کرده است که بدون ارائه هیچ پیشنهاد دیگری به دلیل ارزش گذاری غیرواقعی خود کنار خواهد رفت.

شخص مردم اخیراً نقل شده است که منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای ربودن قرارداد یونایتد است در حالی که ظاهراً ستاره قرضی آیندهوون سابق پی اس وی در حال ترغیب به جدایی بود.

با این حال، اگر بتوان به نقل و انتقالات فوتبال باور کرد، برانتویت علیرغم توافق با شرایط شخصی مجبور به انتقال به اولدترافورد نخواهد شد.

او به باشگاه فعلی خود احترام می گذارد و حتی با وجود اینکه دوست دارد به قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس بپیوندد، نمی خواهد هیچ اختلالی ایجاد کند که باعث خوشحالی هواداران اورتون شود.

گفته می شود که تیم شان دایچ در صورتی که یونایتد یا هر باشگاه دیگری بپذیرد نزدیک به 65 میلیون پوند بپردازد، آماده فروش است، که حتی می تواند از افزودنی های واقعی تشکیل شود.

جراد مجبور به حرکت نخواهد شد

FootballTransfers دریافته است: «جراد برانتوایت علیرغم توافق شفاهی بر سر شرایط با باشگاه، مجبور به انتقال به منچستریونایتد نخواهد شد.

این مدافع از ابتدای سال با شیاطین سرخ در حال مذاکره بوده و امیدوار است که به اولدترافورد برود.

با این حال، این بازیکن 22 ساله هیچ اختلالی برای اورتون ایجاد نخواهد کرد، باشگاهی که او به آن احترام می گذارد، همانطور که گفته شد. منابع نشان می‌دهند که توافقی در حدود 65 میلیون پوند برای نهایی کردن قرارداد برای این بازیکن کافی خواهد بود و باشگاه مرسی ساید نیز برای رسیدن به این مبلغ آماده پیشنهادهایی است که شامل موارد اضافی نیز می‌شود.

شیاطین سرخ در حال حاضر در حال مذاکره با بایرن مونیخ بر سر ماتییس دی لیخت هستند، اما همچنین ستاره اورتون را به دلیل توانایی او در توپ و توانایی او برای بازی در سمت چپ خط دفاعی می خواهند. این که آیا INEOS می تواند هر دو را فرود بیاورد یا خیر، باید دید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/03/evertons-jarrad-branthwaite-will-not-force-through-a-move-to-manchester-united-282334/ منبع: