جرارد پیکه انتقام خود را از اسپانیول گرفت

توجه داشته باشید که آندورا با قرار گرفتن در رده هفتم لیگ دسته دوم اسپانیا شانس دسترسی به پلی آف صعود در لالیگا را از دست داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جرارد پیکه از سقوط اسپانیول به دسته دوم فوتبال اسپانیا استفاده کرد و باشگاه را به سخره گرفت.

جرارد پیکه انتقام خود را از اسپانیول گرفت


سرویس خبر شماره: 1940919
9 خرداد 1402 ساعت 15:23 |
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پس از سقوط تیم دوم شهر بارسلونا

مدافع سابق بارسا که رئیس باشگاه آندورا در دسته دوم فوتبال اسپانیا است، شب گذشته در برنامه «پس از پادشاه» و در پاسخ به سوالی درباره سقوط اسپانیول به شوخی گفت: “اگر به غیر از اسپانیول، هیچ تیمی از لالیگا من را نمی خواست، آماده بودم که به لیگ دسته دوم بروم اما برای اسپانیول بازی نکنم. البته بهتر است این سوال را از من نمی پرسیدی زیرا باعث ایجاد می شد. من خوشحالم که فصل آینده دو بازی بین آندورا و اسپانیول خواهیم داشت و به عنوان رئیس جمهور آندورا این حق را دارم که به مکان ویژه کورنیا بروم. من مشتاقانه منتظر آن روز هستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رابطه جرارد پیکه و هواداران اسپانیول هرگز خوب نبوده و زمانی که او با بارسا به ورزشگاه قرنیه رفت، با توهین های زیادی مواجه شد. از توهین به همسر سابقش گرفته تا شعارهایی که به خانواده اش داده می شود، بازی کردن در ورزشگاه اسپانیول برای پیکه آسان نبود، اگرچه او همیشه قبل از دربی ها با خود گفته است که مشتاق حضور در زمین است و بازی در شاخ را بیشتر از همه دوست داشت.

1881458