جردن هندرسون توسط بوکایو ساکا برای پاس گل در برد انگلیس مورد تحسین قرار گرفت

https://www.empireofthekop.com/2023/03/26/henderson-assist-saka-goal-england/ منبع:

بیشتر بخوانید: (ویدئو) طرفداران لیورپول از این تبادل بین جود بلینگهام و استیون جرارد لذت خواهند برد.

بوکایو ساکا برای انگلیس در حالی که امروز عصر اوکراین را با نتیجه 2-0 شکست داد، برای انگلیس بازی کرد و مرد آرسنال به جردن هندرسون به خاطر نقشش در گلزنی این بازیکن جوان در ومبلی اعتبار داد.

اندکی پس از اینکه هری کین دروازه تیم را باز کرد، این بازیکن 21 ساله با یک شوت پیچیده به گوشه بالای دروازه تیم میهمان برتری را دو برابر کرد و کاپیتان لیورپول پاس گل داد.

همانطور که در Sofascore، این بازیکن 32 ساله 65 پاس داد (سومین بیشتر از هر بازیکن انگلیس)، یک قطع توپ و یک تکل انجام داد و با 4 پاس از پنج سانتر خود یک هم تیمی پیدا کرد.

این استاندارد عصرنزار کینسلا نیز به هندرسون 7/10 جایزه داد و نوشت: «نمایش خوب خط میانی، توقف ضد حملات و ارتباط با مهاجمان و به ویژه ساکای عالی».

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

پس از شکست 15 روز پیش قرمزها مقابل بورنموث بازی نکردم (ترانسفرمارکت) قبل از این بازی، شماره 14 ما می تواند رضایت زیادی از عملکرد همه جانبه خود امروز در هفته های پایانی فصل بگیرد.

جواهر توپچی به کمک همکار بزرگترش اشاره کرد و به کانال 4 گفت (از طریق بی بی سی اسپورت): به محض اینکه پایم را ترک کرد، می دانستم که در هدف قرار خواهد گرفت، بنابراین این یکی از اهداف بهتر من بود. جردن هندرسون آن را به من داد و من فوراً می‌دانستم که می‌خواهم شلیک کنم.»

پاس گل برای ساکا، لحظه برجسته هندرسون در مسابقه ای بود که در آن او عملکرد کلی بی سر و صدا موثری داشت.

عملکرد مرد لیورپولی همچنین مورد تمجید برخی از خبرنگارانی که این بازی را پوشش می دادند، شد هدفچارلز واتس به او امتیاز 7/10 را در رتبه بندی بازیکنان خود می دهد و می گوید: «معمولاً مرتب و مرتب است. دقیقاً همان چیزی را که ساوتگیت می خواست انجام داد.”

بیشتر بخوانید: “علاقه لیورپول بسیار واقعی است”: روزنامه نگار ادعای هیجان انگیزی درباره هدف “عالی” قرمزها دارد