جریمه های ظالمانه سرمربی معروف پس از ممنوعیت سس کچاپ / فراموشی کیک تولد به نپوشیدن دمپایی زیر دوش!

افراد بی نظم و سهل انگار نیز جریمه می شوند. هزینه گذاشتن کیت در زمین تمرین یا کارد و چنگال روی میز در اتاق غذاخوری 100 پوند است، برای هر مورد باقی مانده 100 پوند. ستاره های ویلا همچنین باید مراقب محل پارک ماشین خود باشند، زیرا پارک غیرقانونی می تواند 100 پوند برای آنها هزینه داشته باشد.

نفر بعدی هیچ هزینه ای برای آنها ندارد، اما اگر آنها به عنوان بدترین بازیکن در تمرین روز قبل از بازی انتخاب شوند، باید تی شرتی بپوشند که روی آن نوشته شده بود “من بدترین بازیکن بودم” روز قبل. بازی. مسابقه بازی بعدی

ستاره های جرارد حتی در طول مسابقات نمی توانند از او فرار کنند. گرفتن کارت زرد برای مخالفت با جریمه 200 پوندی همراه است، اگرچه این جریمه در مقایسه با جریمه اخراج خیلی جدی نیست. هرکس کارت قرمز می گیرد باید کل تیم را برای یک وعده غذایی ببرد.

با جریمه های تعیین شده توسط جرارد، ستاره های استون ویلا احتمالاً در این فصل درآمد زیادی کسب خواهند کرد. دیر رسیدن به تمرین پس از سوت جرارد برای شروع روز، 500 پوند جریمه خواهد داشت. اما کتاب قانون ژرار شامل برخی جنایات تا حدی غیرعادی نیز می شود.

جریمه های ظالمانه سرمربی معروف پس از ممنوعیت سس کچاپ / فراموشی کیک تولد به نپوشیدن دمپایی زیر دوش!

استیون جرارد پس از انتخاب سرمربی استون ویلا به سرعت سس کچاپ را ممنوع کرد و اکنون لیستی از جریمه ها منتشر شده است.

اما اگر فکر می کنید جرارد جرارد سخت است، بدانید که جریمه هم تیمی سابقش در انگلیس، فرانک لمپارد، زمانی که او در چلسی بود، شدیدتر بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

جریمه های دیگر عبارتند از عدم اطلاع پزشک تیم از مصدومیت جدید قبل از ساعت 10 صبح، فراموش کردن GPS برای تمرین، فراموش کردن پای ریکاوری و نپوشیدن لباس مناسب در روز بازی. تأخیر در یک رویداد تبلیغاتی نیز باعث کاهش سود آنها می شود زیرا 250 پوند هزینه دارد.

به عنوان مثال، اگر روز تولد کسی باشد و فراموش کند کیک بیاورد، 50 پوند جریمه می شود. جرارد به وضوح نگران لیز خوردن بازیکنانش زیر دوش است. افرادی که زیر دوش دمپایی نپوشند 100 پوند جریمه خواهند شد. اگر آن چیزها برای خالی کردن کیف پول ستاره های او کافی نباشد، دیر رسیدن به کنفرانس یا جلسه مربی برای آنها 200 پوند در دقیقه هزینه دارد. بله هر دقیقه! در حالی که همان تخلف روز مسابقه منجر به جریمه 1000 پوندی خواهد شد. بازیکنان بی دقتی که snus را در اطراف خود رها می کنند باید عواقب آن را بپردازند: 200 پوند.