جزئیات جدید از استقبال بزرگ مسی و نیمار در پی اس جی


سرویس خبر شماره: 1849855
02 آبان 1401 ساعت 15:31 |
1.7 هزار |

0نقطه نظر

نسبت لوپاریزین؛

لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، گزارشی جداگانه از قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز منتشر کرد.

جزئیات جدید از استقبال بزرگ مسی و نیمار در پی اس جی

بر اساس این گزارش، لیونل مسی که تا جولای 2023 با پی اس جی قرارداد دارد سالانه 41 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند. علاوه بر این، مسی برای امضای قرارداد پاداشی دریافت کرد که البته کمتر از پاداش وفاداری 180 میلیون یورویی امباپه است. علاوه بر این، مالیاتی که به درآمد مسی تعلق می گیرد نیز با نیمار و امباپه متفاوت است. اگر این دو بازیکن 49 درصد از درآمد خود را از اداره مالیات فرانسه دریافت کنند، تنها 30 درصد از درآمد مسی مشمول مالیات می شود و دلیل آن هم این است که مسی هنوز در فرانسه اقامت ندارد.

نیمار که با انتقال 222 میلیون یورویی از بارسا به پاری سن ژرمن در سال 2017 همچنان رکورد نقل و انتقالات جهان را در اختیار دارد، سالانه 36 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند. او اخیرا قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرده و گفته می شود مبلغ کمی از دستمزدش کسر شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز روزنامه لوپاریزین چاپ پاریس جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه را منتشر کرد و بر این اساس وی تا پایان قراردادش (سال 2025) 630 میلیون یورو با احتساب حقوق و دستمزد دریافت خواهد کرد. و از این نظر او شماره یک جهان است. لوپاریزین درآمد نیمار و لیونل مسی را نیز منتشر کرد و بر این اساس لیونل مسی بعد از امباپه دوم و نیمار سوم شد.