جزئیات قرارداد جدید عثمان دمبله با بارسلونا

ژاوی از روز اول که به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شد، گفت که روی دمبله حساب کرده و به قولش عمل کرده است. دمبله یکی از بهترین های بارسا در نیم فصل دوم بود، بنابراین سران باشگاه دوباره او را برای تمدید در پایان فصل تحت فشار قرار دادند. پیشنهاد بارسا هرگز تغییر نکرد و دمبله در نهایت با تمدید قرارداد خود تا سال 2024 موافقت کرد.

تاریخ طولانی تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا رو به پایان است.

او دیروز وارد بارسلونا شد و حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد، اما طبق گزارش اسپورت، قرارداد جدید او دو ساله با دستمزد 7.5 میلیون یورو به اضافه 2.5 میلیون یورو پاداش است. اگر دمبله بتواند ستاره تاثیرگذار نیم فصل دوم باشد، دستمزد او به 10 میلیون یورو در هر فصل می رسد. این رقم کمتر از دستمزد او در سال های اخیر است، اما در جام جهانی، دمبله ترجیح داد به اعتماد ژاوی تکیه کند. او جایگاه تضمینی در بارسا دارد. عاملی که به او کمک می کند تا به لیست تیم فرانسه برای جام جهانی نزدیک شود. دمبله در اردوهای اخیر فرانسه برای بازی های مقدماتی لیگ ملت ها و جام جهانی غایب بود و حالا به دنبال جبران اشتباهاتش است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عثمان دمبله در ژانویه گذشته قرارداد جدیدی از بارسلونا دریافت کرد اما به آن پاسخی نداد و منتظر ماند تا قراردادش یعنی 30 ژوئن به پایان برسد تا بارسلونا پیشنهاد جدید و بهتری به او ارائه کند. . چیزی که هرگز اتفاق نیفتاد. دمبله در نیم فصل دوم به دلیل رد پیشنهاد تمدید در خطر حذف از ترکیب بود، اما با اصرار ژاوی، مدیران بارسا از این انتقال عقب نشینی کردند.


سرویس خبر شماره: 1833028
20 جولای 1401 ساعت 14:10
5.2K |

0نقطه نظر

عثمان به بارسلونا بازگشت