جزئیات لیگ قهرمانان زنان آسیا منتشر شد


کد اطلاعات: 2048536
25 ژوئن 1403 در 1:25 ب.ظ.
491

0نقطه نظر

کنفدراسیون فوتبال آسیا جزییات اولین دوره لیگ قهرمانان بانوان را منتشر کرد.

جزئیات لیگ قهرمانان زنان آسیا منتشر شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز جزئیات کلیدی روند پیشرفت دور رفت لیگ قهرمانان بانوان آسیا را تایید کرد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقات با حضور 22 باشگاه برگزار می شود. بر اساس آخرین رده‌بندی جهانی زنان فیفا (از 15 مارس 2024)، هشت تیم برتر به طور مستقیم به مرحله گروهی راه پیدا می‌کنند که در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

چهارده باشگاه باقی مانده باید در مرحله مقدماتی شرکت کنند که شامل چهار گروه، دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی است که در یک لیگ متمرکز بین 25 تا 31 آگوست با هم دیدار می کنند و چهار تیم برتر به رده بندی صعود می کنند. . مرحله گروهی برای پیوستن به هشت تیمی که قبلاً به این مرحله رسیده اند.

2043410

اردن، مالزی، عربستان سعودی و تایلند هر کدام میزبان یک گروه در مرحله مقدماتی خواهند بود و چین و ویتنام هر کدام میزبان یک گروه در مرحله گروهی خواهند بود. سومین میزبان باقی مانده برای مرحله گروهی پس از قرعه کشی مشخص می شود.

علاوه بر این، مراسم قرعه کشی برای 18 جولای برنامه ریزی شده است. جزییات جوایز این مسابقات نیز فاش شده است. هر تیم 100000 دلار برای شرکت در مسابقات دریافت می کند و جوایز اضافی بر اساس رتبه بندی نهایی آنها در دسترس است.

تیم ایرانی خاتون بم در اولین دوره لیگ قهرمانان بانوان آسیا حضور دارد. این تیم در حال حاضر در رده دوازدهم بهترین تیم های آسیا قرار دارد و بنابراین باید در مرحله مقدماتی این پیکارها شرکت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی